WHEM Maaike, Hengelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yes, ik ben nu 2x bij haar geweest. Ze is anders dan andere dvp's. ;)
Beetje rommelig appartement. Je kunt je jongeheer ook niet echt fatsoenlijk wassen na afloop.
Maar ze heeft een mooi lichaam. Pijpen is oké. Als je haar op een nette manier behandelt, dan doet ze lekker met je mee heb je verdomd leuke seks met haar!
Ze is in voor allerlei standjes. Beide keren heb ik me op haar te pletter geneukt.
Ik zeg: proberen! Je komt er toch maar op één manier achter.
Ik ga deze week ook weer naar haar toe. :cool:

Vond haar zelf niet zoveel aan. Ze is wel aardig, daar niet van, maar praat veel te veel en daardoor is het moeilijk te concentreren op seks. Ze is ook continu afgeleid en met andere dingen bezig.
Afgezien daarvan hou ik van zoenen, maar zou dat niet doen bij haar. Haar tanden zijn slecht.

De prijzen die ze nu vraagt zijn ook lachwekkend,.

Vond haar zelf niet zoveel aan. Ze is wel aardig, daar niet van, maar praat veel te veel en daardoor is het moeilijk te concentreren op seks. Ze is ook continu afgeleid en met andere dingen bezig.
Afgezien daarvan hou ik van zoenen, maar zou dat niet doen bij haar. Haar tanden zijn slecht.

De prijzen die ze nu vraagt zijn ook lachwekkend,.
Ze praat wellicht veel, maar toen ik haar eenmaal stevig aan het penetreren was, vond ik dat reuze meevallen.
Zoenen doe ik bij haar ook niet, inderdaad vanwege haar tanden. Maar ik hou toch al niet zo van zoenen met dvp's. Als je haar op z'n hondjes neemt, is dat sowieso al geen punt! ;)
En ik zag net inderdaad dat ze helaas wat duurder is geworden. :(

Terug
Bovenaan Onderaan