Algemeen Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag weer bij Chanet geweest tegenvaller, eenmaal binnen vroeg de gastvrouw of ik wat wou drinken.
Gewoon een ordinaire cola in een gewoon klein glas zonder er verder iets bij te vertellen, bij het afrekenen wou ze me ineens 5 euro voor een simpele cola rekenen die in ieder ander privéhuis in Limburg van het huis is.
Dit terwijl ik een week ervoor de zelfde cola gewoon kreeg zonder geleur over geld laat staan 5 euro.
Een andere gastvrouw dan vorige week of nieuwe regel voor 2026?

Ja een andere gastvrouw een minder leuke ook maar goed zoals gezegd ik ben voorlopig dan even klaar met zo een zaak.
Je moet me niet proberen te naaien door met zoiets achteraf te komen vorige week was het ook al 2026.
En als je deze prijzen rekent moet de deur van een kamer ook gewoon normaal open dicht kunnen gaan.
Laat ik de rest van het achterstallig onderhoud en oude kraam maar even achterwege.

Om over de dames terug te komen 4 dames aanwezig en 1 trav, voorheen was er regelmatig nog weleens een aantal dames aanwezig die qua looks de prijs goed kon maken.
Maar dat viel de afgelopen 2X ook wel mee, een dame ken is wat ouder in de 40 ergens en heeft veel in privé huizen gewerkt in deze regio die een stuk goedkoper zijn.
Nog een dame ook in de 40 zag er nog redelijk goed uit voor haar leeftijd kwam ook uit het zuiden.
Er was 1 jongere knappe dame aanwezig met een goed figuur sprak ook Nederlands.
Vorige week een donkere Nederlandse uit Brabant aanwezig die alleen in de weekenden werkt.

Ik ben een tijdje geleden ook maar eens langs geweest hier met Bella afgesproken de kamer op voor 1 uur. Op de kamer wilde ze ineens pijpen met condoom, zonder was 150 euro extra!! Ik kon ook zonder condoom erin voor 500 extra en klaarkomen op haar was 200 extra. Nou mijn zin was snel vergaan! Vooral toen ze ook nog begon te bloeden van onder tijdens de seks en ze vergeten was dat ze een tampon nog in had die ze eerst uit moest doen. Voor mij nooit meer deze club

Terug
Bovenaan Onderaan