Recensie Maddy, Genk (fake foto's) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raven501

Newbie
16
27/04/22
7
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maddy-new-sexy-girl-xxx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na een tijdje toch nog eens naar een dame van plezier geweest.
Een beetje op redlights zitten rondneuzen en kwam bij deze mooie dame uit.
Afgesproken via Whatsapp en duidelijk gevraagd of zij deze dame was vanop de foto's waarop ze antwoorde 'JA'.
Tijdstip afgestroken (ontvangt in Hotel Cupido Genk).

Bij aankomst deed er opeens een heel andere dame de deur open...
Ze was zeker niet lelijk maar zeker niet de dame vanop de foto's.
Ik stond enorm geil dus ik ben er dan toch maar voor gegaan. Netjes betaald en op bed gaan liggen.

Ze begon met een massage die best wel goed was, ben al bij andere dames geweest die hier niets van bakte.
Daarna moest ik me omdraaien en begon ze men lichaam te zoenen en naar beneden te zakken, condoom aan en ze pijpte wel goed. Zelfs met het hoesje erop.
Mocht wel aan haar poesje komen maar niet met de vingers erin. Zoenen doet ze ook niet.
Maar dan... intiem veel glijmiddel en duidelijk fake gekreun, de hield ook de heletijd mijn willy vast zodat ik niet te diep kon gaan.
Dan maar over gegaan tot doggy maar hier hetzelfde. Het voelde ook gewoon fake en hier kon ik dus niks mee.
Dan mezelf maar klaar laten komen. Ze praat wel en bij het afchecken zei ze dat ze 25 is terwijl op de advertentie staat 23 ook komt ze uit Moldavië en niet uit Liechtenstein...
Zeer teleurstellend. Waren sneller klaar dan verwacht en pushte mij ook enorm om te vertrekken.

Zeer spijtig van het geld, lesje geleerd vooraleer ik nog bij een dame ga dan wil ik zeker een videocall.
Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd.
 
@Raven501,
Was deze ook tegengekomen op Redlights.
Had wel direct het gevoel dat dit niet de dame van de foto's is.

Dames hebben wel vaker bijgewerkte foto's van een fotoshoot, maar meestal hebben ze toch nog wel een paar zelfgemaakte selfies ook.
Zo herken ik vaak het verschil tussen echt en fake.
Of soms gebruik ik een reverse image search.

Bedankt alvast om ons te waarschuwen.

Grtz Gert
 
Na een tijdje toch nog eens naar een dame van plezier geweest.
Een beetje op redlights zitten rondneuzen en kwam bij deze mooie dame uit.
Afgesproken via Whatsapp en duidelijk gevraagd of zij deze dame was vanop de foto's waarop ze antwoorde 'JA'.
Tijdstip afgestroken (ontvangt in Hotel Cupido Genk).

Bij aankomst deed er opeens een heel andere dame de deur open...
Ze was zeker niet lelijk maar zeker niet de dame vanop de foto's.
Ik stond enorm geil dus ik ben er dan toch maar voor gegaan. Netjes betaald en op bed gaan liggen.

Ze begon met een massage die best wel goed was, ben al bij andere dames geweest die hier niets van bakte.
Daarna moest ik me omdraaien en begon ze men lichaam te zoenen en naar beneden te zakken, condoom aan en ze pijpte wel goed. Zelfs met het hoesje erop.
Mocht wel aan haar poesje komen maar niet met de vingers erin. Zoenen doet ze ook niet.
Maar dan... intiem veel glijmiddel en duidelijk fake gekreun, de hield ook de heletijd mijn willy vast zodat ik niet te diep kon gaan.
Dan maar over gegaan tot doggy maar hier hetzelfde. Het voelde ook gewoon fake en hier kon ik dus niks mee.
Dan mezelf maar klaar laten komen. Ze praat wel en bij het afchecken zei ze dat ze 25 is terwijl op de advertentie staat 23 ook komt ze uit Moldavië en niet uit Liechtenstein...
Zeer teleurstellend. Waren sneller klaar dan verwacht en pushte mij ook enorm om te vertrekken.

Zeer spijtig van het geld, lesje geleerd vooraleer ik nog bij een dame ga dan wil ik zeker een videocall.
Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd.
Heb er ook al mee gestuurd, had gevraagd of de Photoshop foto's echt zijn zei ze ja. Vroeg voor een recente voor als waarheid anders ik niet wil, zei ze nee . Begon dat over veel fake foto's van andere gebruiken zei ze van no problem, search other real women's
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan