Recensie Madeline 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame? Kan er nergens iets van terug vinden. Maar ze ziet er wel prachtig uit

Ze heeft inderdaad "iets" dat haar de prijs vergeeft... Maar net dat maakt dat ik liever afwacht tot iemand anders een ervaring kan delen. De momenten waarop ik ongestoord kan wandelen zijn me té schaars om gokjes te wagen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uiteindelijk is het er dan een keer van gekomen. Contact was goed en spontaan. Er was veel voorspel voor de ontmoeting zelf, dat vond ik wel leuk.
Afgesproken in een hotel in de buurt van Breda. Toen de deur openging was ik op slag 'verliefd'. Daar keek een heel mooi petite meisje met prachtige ogen en een stralende lach me aan.
Wat een heerlijk lichaam. En een wat mij betreft perfect kutje. Alles mooi in verhouding, borsten waren niet groot, maar wel heel mooi van vorm. Wat heb ik genoten van het uitzicht de hele date. de seks was heerlijk, ongeremd zoenen. Leuke babbel ook wel.
500eur vond ik iets aan de hoge kant, maar mooi is ze absoluut. Stel dat het nu een 400eur was geweest voor 2 uur dan had ik wel de 5 sterren gegeven.
Ga zeker nog eens op herhaling, maar niet op kort denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan