Recensie Magdalena, Bochum, Gusstahlstraße 10 k134 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
649
05/07/21
1.009
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een avondje Bochum. Althans, nog veel leegstand en de meeste dames waren niet mijn smaak of eenmaal gesprek aan het raam weinig enthousiasme.
In haus10 stond maar 1 dame voor het raam, terwijl in vroegere tijden hier elk raam bezet was.
Op afstand leek de enige aanwezige dame in haus10 er goed uit te zien, maar had steeds praters aan het raam. Na nog wat rondjes lopen was ze beschikbaar en na het raam gelopen.
Aan het raam een enthousiaste dame, mijn 2 wensen waren geen enkel probleem en een prijs van 50 euro voor 30min afgesproken.

Bij binnenkomst zegt ze dat ze mij kent van zien van voor Corona en dat ik vaak lang rondloop.
Magdalena zegt dat ze uit spanje komt, maar je weet eigenlijk allang dat ze gewoon een roemeense is, al heeft ze een uiterlijk dat mijn 1e gedachte richting turks ging.
Verder details, een mooi gezicht, beetje turks-achtig met zwart haar, cup-B, Denk ergens midden 20, maatje 34 en nergens een grammetje vet te bekennen. Spreekt goed duits.

Ze trok de lerenlegging aan en staand even kort geknuffeld om in extase te komen en vrij snel vroeg ze of ik op bed wil gaan liggen.
Daarna een pijpbeurt van zo´n 15min gekregen waarbij ze met haar hoofd ver boven je paal buigt en ze diep en gevoelig pijpt. Ondertussen mocht ik haar overal betasten en af en toe wisselt ze van positie, zodat het geenszins saai wordt.
Zelf op een gegeven moment maar aangegeven om over te gaan op oliemassage, want wil niet in een condoom klaar komen. Daarna gevraagd of ze op mijn benen kon gaan zitten, zodat ik haar vol kan zien en betasten heeft ze het met olie afgemaakt.
Daarna rustig gewassen, aangekleed en een beetje smalltalk. Misschien net geen 30min binnengeweest, maar heb zelf aangegeven dat ze met pijpen mocht stoppen en kon overgaan met olie tot het hoogtepunt, dus geen issue, want heb het zelf een beetje zo gestuurd.

Ook op het duitse bordellcommunity krijgt ze uitstekende recensies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan