WHEM Magic Leentje, Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben niet zeker, maar 'k dacht dat daar vroeger niet veel goeds over werd geschreven.

Ze gebruikt in elk geval al ongeveer 100 jaar dezelfde foto's....
 
Niet zo heel lang geleden een date gehad met Leentje. Oudere dame, niet echt mijn smaak qua uiterlijk. Had gevraag voor massage en haar tantric pijpen. Massage niets speciaal. PZC deed ze wel goed en lang (+30min).
 
Foto's kloppen inderdaad niet meer. Ze is een stuk ouder.
Hygiëne is alles behalve optimaal. Als je geluk hebt, ligt er een klein, proper badhanddoekje op het bed.
Douchen kan niet. Met een beetje geluk komt haar poes wel je tenen wassen tijdens de massage 😅
Ze ontvangt in het centrum van Mechelen. Parkeren is een ramp.

Maar ze zoals eerder vermeld, ze kan heel goed pijpen.
 
Ze pijpt heel lekker. Zoenen is ook OK. Ben paar keer bij haar geweest. Ik vind de hygiëne best OK. Je kan er niet douchen, dat klopt. Ik schat ze tussen de 50 een 55 jaar. Lekkere ronde vormen en malse hangtieten.
 
Haar een aantal keren bezocht toen ze nog ontving in Boom. Is idd een iets oudere vriendelijke dame van begin in de 50 met op zich nog wel een leuk lichaam met malse borsten en een lekkere grote kut. Pijpt vrij goed (zc) en kan het ook lang volhouden. Haar vingeren of likken is wel niet altijd zo eenvoudig. Moet een beetje op haar manier gebeuren. Wel al eens een keer gehad dat haar poes niet zo fris rook maar de andere keren was het dan wel ok. Na het pijpen haar altijd lekker kunnen volspuiten (mc). Een 2de ronde was ook nooit geen probleem voor haar. Zoent goed en je kan er wel mee praten. Ging er altijd voor een uurtje (100€) maar in feite nooit niet echt beklaagd, zeker gezien de toch wel democratische prijs.
Sinds ze in Mechelen zit niet meer bezocht. Zou haar nu ook niet zo direct bezoeken voor een massage of een spirituele oase. Dat zie ik nu niet zo in haar.
 
Deze dame gaat wel al heel lang mee, en dan spreek ik van wel al twintig jaar en meer. Ik heb haar nooit bezocht maar haar profiel heeft mij altijd al aangesproken, zelfs van toen ze pas begon. Maar soms ontbreekt er "iets" waardoor je toch geen initiatief neemt om haar te bezoeken. De "spirituele omkadering" zie je soms nog wel bij dames die iets ouder worden, in realiteit is wellicht alles hetzelfde alleen de verpakking is iets anders geworden. Want zeg nu zelf "tantra pijpen" ... een pijpbeurt is een pijpbeurt hé maar misschien ontstaat dan het idee dat je met iets ernstiger bezig bent. Ik denk ook wel dat het een heel beminnelijke dame is maar wat mij eigenlijk mateloos stoort is dat haar foto's wel enorm gedateerd zijn, misschien wel al van vijftien jaar geleden. Soms wil ik haar echt wel bezoeken maar dan denk ik al gauw dat ik totaal niet weet wat ik mag verwachten wat uiterlijk betreft, je kan dan nog beter geen foto's publiceren. Want eens een foto gezien heb je in je hoofd al een beeld en dus kan je alleen maar teleurgesteld zijn als je haar ontmoet. Misschien dat ik het toch eens waag maar als ik hier dan lees dat de hygiëne niet altijd top is dan wordt haar toch effectief bezoeken weer iets heel anders. We zien wel.
 
Deze dame gaat wel al heel lang mee, en dan spreek ik van wel al twintig jaar en meer. Ik heb haar nooit bezocht maar haar profiel heeft mij altijd al aangesproken, zelfs van toen ze pas begon. Maar soms ontbreekt er "iets" waardoor je toch geen initiatief neemt om haar te bezoeken. De "spirituele omkadering" zie je soms nog wel bij dames die iets ouder worden, in realiteit is wellicht alles hetzelfde alleen de verpakking is iets anders geworden. Want zeg nu zelf "tantra pijpen" ... een pijpbeurt is een pijpbeurt hé maar misschien ontstaat dan het idee dat je met iets ernstiger bezig bent. Ik denk ook wel dat het een heel beminnelijke dame is maar wat mij eigenlijk mateloos stoort is dat haar foto's wel enorm gedateerd zijn, misschien wel al van vijftien jaar geleden. Soms wil ik haar echt wel bezoeken maar dan denk ik al gauw dat ik totaal niet weet wat ik mag verwachten wat uiterlijk betreft, je kan dan nog beter geen foto's publiceren. Want eens een foto gezien heb je in je hoofd al een beeld en dus kan je alleen maar teleurgesteld zijn als je haar ontmoet. Misschien dat ik het toch eens waag maar als ik hier dan lees dat de hygiëne niet altijd top is dan wordt haar toch effectief bezoeken weer iets heel anders. We zien wel.
Heel herkenbaar!
 
Ik bezoek haar éénmaal per maand. Zij heeft mij doen aanvaarden dat ik geen twintig meer ben. Zij ontvangt bij haar thuis in een ruimte waar echt geleefd wordt. Ik kijk er steeds naar uit….
 
Foto's zijn nog steeds gelijkend!

Wat k erg waardeer is dat zij zich er niet van af maakt met een pijpbeurt van 10 minuten. Bij mij 3/4 uur. En dan niet rap rap broek omhoog maar wel samen nagenieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan