Algemeen Maison Monty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Is idd deze. Zag haar paar keer idd als gastvrouw daar.

Thanks wandelwandel,
Maar ik snap er niks meer van🤣.
Iedereen heeft het erover dat ze gastvrouw is maar ze staat gewoon te boeken op de website en ze zou ook afgelopen vrijdag en zaterdag gewerkt hebben maar niemand op dit format schrijft over hun ervaring met haar. Ik moet van ver komen en ga ook voor de combi met massage.
Is er dan niemand op dit forum die haar afgelopen weekeind gezien of bezocht hebben en daar iets over kwijt willen? 😇
Blindedate durf ik zo niet aan hoor "medewandelelaars 🤣

Laatst bewerkt:
Thanks wandelwandel,
Iedereen heeft het erover dat ze gastvrouw is maar ze staat gewoon te boeken op de website en ze zou ook afgelopen vrijdag en zaterdag gewerkt hebben maar niemand op dit format schrijft over hun ervaring met haar. Ik moet van ver komen en ga ook voor de combi met massage.
Is er dan niemand op dit forum die haar afgelopen weekeind gezien of bezocht hebben en daar iets over kwijt willen? 😇
Wat begrijp je niet? Ervaringen staat op dat topic hierboven. Wil je weten of ze te boeken is, bel gewoon.

Thanks wandelwandel,
Zag Lisa wel eens voor bij lopen en wat mij zo bij is gebleven is haar prachtige lichaam. Ook heeft ze een knap uiterlijk alhoewel ik zelf meer van de Arabische types ben.

Ik zou de gok wagen. Denk niet dat je er spijt van zal hebben ondanks ik niet weet hoe haar service is. Tijdens haar dagen als gastvrouw is ze erg aangenaam en vriendelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan