Recensie Maissa, Antwerpen, Verversrui 24/7 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ze gespot ondertussen?
Ik weet dat ze voor de lockdowns in de dag werkte, en gedurende de gedeeltelijke heropening savonds maar geen idee welke shift ze nu doet?

Enorm lang geleden dat ik ze gezien heb, vandaar 😂
Stond deze namiddag op haar vertrouwde plek
 
Iemand ze gespot ondertussen?
Ik weet dat ze voor de lockdowns in de dag werkte, en gedurende de gedeeltelijke heropening savonds maar geen idee welke shift ze nu doet?

Enorm lang geleden dat ik ze gezien heb, vandaar 😂
Morgenavond naar t SKW , eens zien of ons Maissake er is.
 
Gisteravond zat Maissa er ook. Ze bekeek het beetje van een afstandje niet direct aan het raam, maar ze zag me wel. Ben een klant van haar natuurlijk.
Ze had mooi setje aan niet meer zo maar een T- shirt is wel een stuk sexier.
Helaas mijn portemonnee vergeten....
 
Ik heb haar een paar jaar geleden bezocht. Blijkbaar is er qua hygiëne niet veel veranderd...spijtig
Dat het soms op haar kamer wat rommelig kan zijn is een feit, maar qua hygiëne is deze knappe Maissa echt wel in orde.
In de vele bezoeken bij haar, hebben wij ons telkens voor en na de heerlijke seks, meer als voldoende en tot in het kleinste gaatje uitgebreid gewassen.
Haar hygiëne is echt wel hoe het hoort!
 
Dat het soms op haar kamer wat rommelig kan zijn is een feit, maar qua hygiëne is deze knappe Maissa echt wel in orde.
In de vele bezoeken bij haar, hebben wij ons telkens voor en na de heerlijke seks, meer als voldoende en tot in het kleinste gaatje uitgebreid gewassen.
Haar hygiëne is echt wel hoe het hoort!
Ik heb tot nu toe enkel bij haar meegemaakt dat een meid zich niet wast. Anderen hebben hetzelfde ervaring met haar. Haar rommelige kamer interesseert mij niet.
 
Ik heb tot nu toe enkel bij haar meegemaakt dat een meid zich niet wast. Anderen hebben hetzelfde ervaring met haar. Haar rommelige kamer interesseert mij niet.
Als ik haar privé bezocht, nam Maissa altijd eerst een douche.
En als ik haar hier bezoek, zoals ik net vermelde, altijd voor en na, een uitgebreid wasje.
Ik kan alleen maar mijn persoonlijke ervaring neerschrijven.
Spijtig dat je het anders meemaakte.
Anders moet je eens na mij afspreken....dan weet je zeker dat ze zich net volledig heeft gewassen;)

I
 
Afgelopen zaterdag bezocht na de tip van @brtsmpsn. Moet zeggen dat dit een erg leuke dame is. Geeft je een comfortabel gevoel in de kamer ookal zit ze veel op haar telefoon. Vind haar persoonlijk een van de mooiste dames in SKW en ook een dame waar je goed mee kan praten.

Ze wilde helaas niet echt zoenen. Vraag me of medewandelaren hetzelfde ervaren bij haar of zijn er toch uitzonderingen?
 
Afgelopen zaterdag bezocht na de tip van @brtsmpsn. Moet zeggen dat dit een erg leuke dame is. Geeft je een comfortabel gevoel in de kamer ookal zit ze veel op haar telefoon. Vind haar persoonlijk een van de mooiste dames in SKW en ook een dame waar je goed mee kan praten.

Ze wilde helaas niet echt zoenen. Vraag me of medewandelaren hetzelfde ervaren bij haar of zijn er toch uitzonderingen?
Ik heb ze in het verleden steeds getongzoend. Service liet de laatste 2 keer te wensen over zodat ik deze dame links laat liggen.
 
Afgelopen zaterdag bezocht na de tip van @brtsmpsn. Moet zeggen dat dit een erg leuke dame is. Geeft je een comfortabel gevoel in de kamer ookal zit ze veel op haar telefoon. Vind haar persoonlijk een van de mooiste dames in SKW en ook een dame waar je goed mee kan praten.

Ze wilde helaas niet echt zoenen. Vraag me of medewandelaren hetzelfde ervaren bij haar of zijn er toch uitzonderingen?
Ben er vandaag geweest en ze wil niet meer tongzoenen. Ben terug buitengegaan. Hoeft niet meer voor mij.
 
Dat het soms op haar kamer wat rommelig kan zijn is een feit, maar qua hygiëne is deze knappe Maissa echt wel in orde.
In de vele bezoeken bij haar, hebben wij ons telkens voor en na de heerlijke seks, meer als voldoende en tot in het kleinste gaatje uitgebreid gewassen.
Haar hygiëne is echt wel hoe het hoort!
Ik beaam graag wat de heer Jeancul hier op dit druk bezocht forum rond bazuint. Maisa is inderdaad een proper maske. Twee maal heb ik haar kunnen bezoeken en telkens geen vuiltje aan de lucht.

Ik denk bij deze dat Cutter boy fake news verkondigt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tweetal weken geleden ben ik ook eens bij Maissa binnen gegaan (na een wat mindere ervaring met een andere dame). Ik had al een tijd het idee om eens te gaan kijken of die borsten van haar wel echt waren. Ik had dat hier ook kunnen opzoeken maar soms is het toch beter om zo'n dingen zelf uit te zoeken.

Qua uiterlijk is er zeker niet te klagen over Maissa: ze is echt wel heel mooi. En dat lichaam van haar is echt wel de moeite. Ook deed ze echt wel moeite om een beetje een aangename sfeer te creëren.

Verder was haar dienstverlening voor mij echt wel in orde. Pijpen deed ze zeer aangenaam en ze nam er zeker haar tijd voor. Na het pijpen heb ik de zaak afgemaakt in missionaris, wat natuurlijk een standje is waar zij wat minder moet doen. Als ik nog eens bij haar kom moet ik eens voor een ander standje gaan.

Over het algemeen zeker een prima ervaring. Niet de absolute top maar toch wel iemand die ik in gedachten houd voor een volgende keer.
 
Gisteravond was ze er ook. Prima lieve meid .Opvallend dat ze gelijk na de sex , haar poesje ging wassen boven t bidet.
Dat doen ze allemaal niet. Ze was properder dan mij.
 
Afgelopen zaterdag bezocht na de tip van @brtsmpsn. Moet zeggen dat dit een erg leuke dame is. Geeft je een comfortabel gevoel in de kamer ookal zit ze veel op haar telefoon. Vind haar persoonlijk een van de mooiste dames in SKW en ook een dame waar je goed mee kan praten.

Ze wilde helaas niet echt zoenen. Vraag me of medewandelaren hetzelfde ervaren bij haar of zijn er toch uitzonderingen?

Tongzoenen was mogelijk voor extra 50€ ·Niet gedaan , en is mogelijk niet voor elke klant ook.
 
Gisteravond was ze er ook. Prima lieve meid .Opvallend dat ze gelijk na de sex , haar poesje ging wassen boven t bidet.
Dat doen ze allemaal niet. Ze was properder dan mij.
De dames waar een babbeltje mogelijk is wachten meestal tot na de babbel, maar vrijwel alle dames wassen zich na afloop. Bij de dames die ik bezocht heb de laatste jaren is het zelfs 100% dat zich zowel voor als na wast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan