Recensie Maissa, Antwerpen, Verversrui 24/7 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd welke van haar vroegere services nu niet meer kunnen. Telkens ze terugkomt van thuis worden die minder en minder! 🤔
 
Ben benieuwd welke van haar vroegere services nu niet meer kunnen. Telkens ze terugkomt van thuis worden die minder en minder! 🤔
Voor de mannen die er een lange reis hebben opzitten is dit triestig en als ge voor de eerste keer bij dvp gaat dan ge je nooit nog één bezoeken zo slecht is ze
 
Over haar service kan je redetwisten, ik persoonlijk ben er nooit met een bedrogen of met een slecht gevoel buiten gegaan. Ben benieuwof ze daadwerkelijk wel terug is en dat het geen "look a like" is die daar nu staat.
 
Over haar service kan je redetwisten, ik persoonlijk ben er nooit met een bedrogen of met een slecht gevoel buiten gegaan. Ben benieuwof ze daadwerkelijk wel terug is en dat het geen "look a like" is die daar nu staat.
Idem dito. De negatieve berichtgeving over haar dienstverlening moet ik ook tegenspreken. Voor 50 EUR gaf zij me steeds een prima ervaring. Ze is vriendelijk en chill, en speelt graag het onschuldige meisje. Best geil hoor met dat guitige gezichtje en die enorme joekels van haar. Maissa'ke heeft ook een spiegel langs de twee kanten van haar bed. Wanneer ze je dan zijdelings pijpt heb je een uitstekend zicht op dat hemelse kutje en kontje. Het enige minpuntje is die debiele tatoo links boven haar venusheuvel. Voor de rest geen klagen. Ik denk wel dat ze al eens last durft te hebben van moodswings. Gelukkig ligt Ruizinho in de bovenste la bij haar… ;)
 
Over haar service kan je redetwisten, ik persoonlijk ben er nooit met een bedrogen of met een slecht gevoel buiten gegaan. Ben benieuwof ze daadwerkelijk wel terug is en dat het geen "look a like" is die daar nu staat.
Inderdaad gisteren heb ik ze niet gezien er stond maar 1 dame uiterst rechts en die trekt daar helemaal niet op
 
Ik ben er zeker van dat ze het was.
Maissa zit toch graag achterin, en niet direct aan het raam. Ze groette me ook nog, omdat ik klant van haar ben/ was.
Ik was ook steeds tevreden over haar.
 
Er heeft precies 1 iemand haar maar gezien mischien verkeerd gezien kan ook he als de rest haar niet gezien heeft is het beetje twijfelachtig of ze er zeker is
 
Ben benieuwd welke van haar vroegere services nu niet meer kunnen. Telkens ze terugkomt van thuis worden die minder en minder!
Het lijstje geschrapte services is dus inderdaad nog langer geworden. Intussen mag je al blij zijn dat ze je gewoon binnenlaat. 🙄
 
Ze wil alleen nog op haar rug gaan liggen. En dan zie je haar denken: 'dat dat hier maar snel gedaan is'. 😀
Toch niet te geloven dit hey. Ze heeft dit bij mij ook al eens geprobeerd, "man must fuck woman" zei ze terwijl ze cowgirl aan het doen was. Heb gedaan of ik het niet hoorde.Ik heb het al eens gezegd hier. Dit betekent dat ze een vriend/pooier heeft die deze k*tservice opdringt!
 
Anderzijds, een dvp weet toch dat klanten zo niet terugkomen. Kan mij niet voorstellen dat zij dit zou pikken van een vriendje.
 
Anderzijds, een dvp weet toch dat klanten zo niet terugkomen. Kan mij niet voorstellen dat zij dit zou pikken van een vriendje.
Oh Brother, vrouwen zijn zo onvoorspelbaar. Volgens mijn bescheiden mening veranderd een gewone huisvrouw tien keer van gedacht per dag. Laat ons zeggen dan veranderd een DVP twintig keer van gedacht per dag. En als ze dan regelmatig wat snuift, smoort of een pilletje neemt tel er dan gerust nog maar eens tien bij dus dan komt men uit op dertig keren per dag van mening veranderen hé. Dit zijn natuurlijk geschatte waarden van mij maar ik kan dit niet wetenschappelijk onderbouwen maar volgens mijn bescheiden mening is mijn schatting dicht tegen de werkelijkheid of er pal op.
 
Is iemand zeker van haar aanwezigheid ? Ze heeft krullend haar en grote borsten.
Geen twijfel mogelijk ze is er weer.
Meest overdag maar soms stuk van de avond.
Na lange tijd weer eens bezocht en ik vind en vond haar nog steeds heerlijk. Lekker knuffelen en nek kussen bij elkaar. Uitgebreid pijpen en sex en na t komen nog 10 minuten gekletst. Half uur binnen geweest. Ik moet zeggen wij hebben
ook wel een goede connectie.
Niks negatiefs van mij over Maissa hier.
 
Vanmiddag bij Maissa geweest. Eerste keer en viel me niet tegen. Ze nam de tijd, uitgebreid pijpen, paar standjes en vervolgens via handjob afgerond. Ze is er morgen nog en zondag gaat ze voor een weekje naar huis.
 
Of het brave meisje vertelt je niet de waarheid en is op paydate met sugardaddy. Waarom ook niet?
Ik kreeg wel het idee dat ze klanten heeft voor langere tijd. Ze zit ook wel beetje te vissen naar je privé situatie of je daar mogelijk ook voor geschikt bent , en je kan ook goed met haar praten. Dus zou zomaar kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan