Recensie Maissa, Antwerpen, Verversrui 24/7 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg wel het idee dat ze klanten heeft voor langere tijd. Ze zit ook wel beetje te vissen naar je privé situatie of je daar mogelijk ook voor geschikt bent , en je kan ook goed met haar praten. Dus zou zomaar kunnen.
En ze laat je graag geloven dat je de enige bent waar ze dat mee doet. :D
Golddigger inderdaad
 
Weer zo een vreemde stelling. Het is hun beroep, dus per definitie is geld een drijfveer. Het zijn net klanten die die realiteit vergeten die het probleem zijn. Niet de sekswerkers.
Uiteraard werken ze voor het geld, wie niet. Dat maakt ze nog geen golddigger inderdaad. Golddiggers zijn dames die er misbruik van maken. Een spelletje spelen met verliefde klanten om nog nog meer geld los te peuteren. Of zelfs hun best doen om klanten verliefd op hun te laten worden, en meer van dat soort zaken.
 
Maissa werkt tot 12u 's nachts dus ik vermoed dat ze rond 15u zal beginnen. Ik vind haar een toppertje. Zeer mooi lichaam, geweldige borsten, lekkere kont, geile blik en voor de liefhebbers, ze houdt haar high heels aan tijdens de sex. Ik zweer het je, als ze on top komt is het op de tanden bijten om niet na 5 tellen klaar te komen. Ook geweldig is de positionering van de spiegels in haar kamer. Je hebt zo een perfect zicht op dat mooie kutje van haar als ze je zijdelings pijpt. Ik vrees dat ik in herhaling val maar ze is ook super chill in de omgang. Geen tijdsdruk en niet zagen voor extra centjes.
 
Ik heb altijd goede service gehad met Maissa en ze is altijd eerlijk tegen me geweest.
Vriendelijk en goed neuken.

Ik begrijp de beoordelingen niet.
Ik had afgelopen weekend nog steeds veel slechte plannen / oplichting met een paar nieuwe meisjes die ik probeerde.

Ook zijn sommige meisjes bij SKW echte manipulators en zien ze er vaak schattig en onschuldig uit.
Vertrouw ze nooit.

Onthoud dat 100% van de meisjes een "vriendje" hebben en dat ze er zijn om zoveel mogelijk geld te verdienen.
 
Ik hou niet zo van die veralgemeningen. Je hebt er die er niet voor wijken om een spelletje met je te spelen maar evenzeer heb je voldoende meisjes die serieus en correct zijn en gewoon goed hun brood willen verdienen. Het is aan de wandelaar om in controle te blijven en je niet te laten meeslepen door valse emoties. Dat van die vriendjes is ook zo een afgezaagd liedje. Tuurlijk zijn er waar Slobodan thuis de centjes zit te tellen als ons madam thuiskomt maar zo ook zijn evenveel meisjes bewust single.

Maissa zal zeker geen braaf engeltje zijn maar ik heb haar al meermaals bezocht en telkens leuke gesprekken gehad, zonder dat ik de indruk had dat ze me voor de gek hield. Ik vind Maissa het perfecte verzetje voor als je eens in een geile bui bent en je gewoon zin hebt in een mooi, chill meisje met volle borsten en een lekkere kont. Maissa "delivert" altijd... voor 50 euro steeds met een voldaan gevoel naar huis gegaan.
 
Laatst bewerkt:
" delivert" ? In goed Nederlands zeggen we" levert." (Met dank aan Louis van Gaal. )
Maar Maissa levert idd. Ze zegt dat ze klanten selecteert, of is dat onzin ?
 
In Nederland mixen ze graag met Engelse woorden. Leveren in het Nederlands heeft niet helemaal dezelfde betekenis dus de Engelse term dekt beter de lading vind ik. Anyway...

Geen idee of ze selecteert maar lucky me dan want ik heb er geen last van. Niet dat ik er de deur plat loop. In totaal zal ik haar 4 of 5 keer bezocht hebben. Ik wissel graag af maar zij is een zekerheid. Maissa combineert ook shifts in het weekend dus als je op zaterdag rond de wissel toekomt staat zij daar als een van de weinige te blinken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan