Recensie Maissa, Antwerpen, Verversrui 24/7 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgeschreven voor mij. Laatste keer ben ik buitengegaan nog voor ik betaald had. Alles wat vroeger extra was deed ze niet meer! Ander en beter!
 
Donderdag en zaterdagavond Maissa meermaals gezien. Maar DVP s hebben klanten he , dan zie je ze even niet.(Sommige helemaal bijna niet).
Maar in zelfde pand VR 24 , zit sinds 1 week op raam 2 een nieuwe, Amy , een lange (1m75) met D cup van de dokter. Heeft in NL en in D gewerkt nu voor Belgische sloebers.
Roemeense en zeker zo goed als Maissa.
 
Maar ze is veel veranderd vroeger was die goed nu met de hand condoom vasthouden tijdens seks nooiet meegemaakt met haar zoiets borsten mag niet meer gekust worden waarom gaat een man bij een vrouw meestal toch voor die mooie borsten en ik denk dat er een probleem is met haar vagina want je voelt ook dat ze pijn heeft tijdens seks
 
Hopelijk morgen vrij als ik een bezoek plan 🙂
En al geweest? Ze blijft wel heel de zomer zei ze nog.
Dat is fijn , ondanks wat mindere recensies hier kan ik met haar lezen en schrijven en laat ze me heerlijk komen.
Het is een echte kroeldame ook.
Alleen opletten dat ze niet in de klets modus gaat , gewoon zeggen dat ze moet gaan pijpen.
Bij de juiste benadering een prima meid !
 
En al geweest? Ze blijft wel heel de zomer zei ze nog.
Dat is fijn , ondanks wat mindere recensies hier kan ik met haar lezen en schrijven en laat ze me heerlijk komen.
Het is een echte kroeldame ook.
Alleen opletten dat ze niet in de klets modus gaat , gewoon zeggen dat ze moet gaan pijpen.
Bij de juiste benadering een prima meid !
Helaas was ze nog niet aanwezig op de momenten dat ik kon gaan. Hopelijk weldra, heb al vele leuke ervaringen met haar gehad en deel je mening volledig. Een van mijn favoriete meisjes. Als ze er de ganse zomer is ga ik nog veel plezier met haar beleven.
 
En al geweest? Ze blijft wel heel de zomer zei ze nog.
Dat is fijn , ondanks wat mindere recensies hier kan ik met haar lezen en schrijven en laat ze me heerlijk komen.
Het is een echte kroeldame ook.
Alleen opletten dat ze niet in de klets modus gaat , gewoon zeggen dat ze moet gaan pijpen.
Bij de juiste benadering een prima meid !
Deze week blijkbaar toch niet aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan