Recensie Maissa, Antwerpen, Verversrui 24/7 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijd voor een Maissa hot-line.
Jullie kennen haar toch , het is echt een meid die doet waar ze zelf zin in heeft.
Ze komt vast wel weer terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: B200
Haar service is niet zoals vroeger ik wil er niet naartoe elke keer zeg ik ik kom hier niet meer binnen maar elke keer kom ik terug bij Maissa ik denk ze is verslavend
 
Volledig mee eens. Bovendien behandelt de forumleiding niet alle topics gelijk. Ze zijn duidelijk niet objectief, en dus zoals ik al vaker aangaf, ook in pb's naar hun zelf, niet capabel om een forum te leiden. Ik wacht ook al meerdere weken op een reactie op mijn laatste pb aan hun. Je behoort ten alle tijde een pb van een lid te beantwoorden. Ook als je het niet met hem bent, dan behoor je hem dat te vertellen.
 
info Dit topic is opgeschoond omdat er hier geslowchat werd met steeds post van 1-3 woorden, dit is geen chatbox! Als Vital zijn verhaal/waarschuwing aan anderen gewoon als samenhangend verhaal had geplaatst ipv "Ze moet me nog geld", had ik geen reden gezien om dat te verwijderen.
 
Mod edit: Lekker bezig man, zo maak je vrienden.
[INFORMATION="INFO"]Dit topic is opgeschoond omdat er hier geslowchat werd met steeds post van 1-3 woorden, dit is geen chatbox! Als Vital zijn verhaal/waarschuwing aan anderen gewoon als samenhangend verhaal had geplaatst ipv "Ze moet me nog geld", had ik geen reden gezien om dat te verwijderen.[/INFORMATION
[/INFORMATION]

Mijn verhaal is heel samenhangend. Maar dat die randdebielen van moderatoren een en ander niet begrijpen, is logisch.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer bij Maissa geweest en was zeker de moeite voor een €50 bezoek. Mooie vrouw, goeie service gehad zonder enige tijdsdruk. Zou kunnen dat het vroeger nog véél beter was bij haar maar kan niet vergelijken. Aangenaam gesprek achteraf. Vroeg of laat ga ik er nog eens langs.
 
Maïssa gisteren nog eens een kans gegeven. Helaas. Weggegooid geld. Mocht niet aan haar borsten komen. Doggy kon niet. En tijdens het neuken in missionarishouding hield ze er de hele tijd een handje tussen.
 
Ja vroeger deed ze dat niet hand tussen leggen nu wel maar ik zie aan haar dat ze pijn heeft zeker een beschadiging of zo want ik zeg het vroeger deed ze dat nooiet ik zie aan haar gezicht ze heeft pijn
 
Topic werd blijkbaar opgeschoond... Om samen te vatten heeft deze dame "geleend" geld nog niet terugbetaald, althans niet aan mij. Ik kan niet spreken voor anderen. Toch wel belangrijke informatie dacht ik, maar inderdaad wordt het al snel een babbelbox.... Een forum zeg maar 🙄
 
Ondertussen hebben de mannen die Maissa kennen het al gelezen.
Gek genoeg weerhoudt het me niet om haar weer te bezoeken.
Als ik haar volgende keer zie staan , ga ik zeker weer eens
Ben altijd tevreden over haar , en ook eens kijken of ze mij ook om geld gaat vragen .
Toch wel benieuwd .
 
  • Leuk
Waarderingen: B200
Ondertussen hebben de mannen die Maissa kennen het al gelezen.
Gek genoeg weerhoudt het me niet om haar weer te bezoeken.
Als ik haar volgende keer zie staan , ga ik zeker weer eens
Ben altijd tevreden over haar , en ook eens kijken of ze mij ook om geld gaat vragen .
Toch wel benieuwd .

Vorige week de eerste keer bij Maissa geweest en zoals ik in de recensie schreef ga ik er ook nog wel eens gaan want was een goeie ervaring.
Ze was wel geïnteresseerd in m'n job, geen idee van de intenties daarbij...
Dus ben ook wel benieuwd hoe het er verder gaat verlopen en of ze me nog voor €50 binnen laat.
 
Maissa is toch wel mijn favorietje in het SKW. Al veel geweest. Supermooi lichaam en trekt je echt binnen met haar sexy moves en blik
Mij lijkt het wel dat ze in vergelijking met enkele jaren geleden een nosejob heeft laten doen, wat ze wat minder knap maakt, want ik was echt wel fan van haar natuurlijke beauty
Alles is altijd relax bij mij en geen tijdsdruk, ook altijd leuk babbeltje voor en na de daad. Wil je extra's (kussen, haar beffen) betaal je wel 50 euro extra. Soms bedelt ze wel voor extra geld, wat wel jammer is, als je niet oppast heeft ze je portefeuille beet om te kijken of er niets extra in zit.

Ben echt wel tevreden van haar, behalve dan dat bedelen voor geld.
Toppertje in het SKW als ze je beetje kent en er een "klik"is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan