WHEM Maja, kapster te Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het telefoon nummer is wel een andere dan van die af en toe in Oisterwijk en Zwijndrecht knipte.
Maar dat zegt niks natuurlijk.
Ben ook wel benieuwd of iemand wel eens een date gehad heeft met haar die in Oisterwijk knipte
 
Het telefoon nummer is wel een andere dan van die af en toe in Oisterwijk en Zwijndrecht knipte.
Maar dat zegt niks natuurlijk.
Ben ook wel benieuwd of iemand wel eens een date gehad heeft met haar die in Oisterwijk knipte

Klopt, ik had van die uit Oisterwijk en Zwijndrecht nog een nummer, maar dat lijkt niet meer in gebruik. Heb ooit in het verleden twee keer geprobeerd af te spreken met haar, maar dat lukte nooit. Bleef echter altijd nieuwsgierig en daarom zoek ik nog regelmatig op 'kapster' e.d., waarna deze dame dus bovenkwam. Lijkt mij toch ook wel een ander, gezien de omschrijving en de genoemde leeftijd, maar je weet het nooit natuurlijk. Zou ook wel graag willen weten of er iemand is die ooit met die kapster heeft afgesproken.

Deze Maja is in elk geval vast niet de dame van de foto, zoals @Aart Nouveau heeft ontdekt. Dank daarvoor. Maakt de nieuwsgierigheid naar deze kapster toch minder groot.
 
Ik heb maar weer eens een whatsapp gestuurd om te vragen hoe of wat.
Ze zei dat ze donderdag en vrijdag tijd had in de middag.
Ik heb haar oude advertentie onder Marleen opgezocht en die was op dezelfde datum aangemaakt als die van Maja dus volgens mij is het dezelfde dame maar dan met andere naam - leeftijd en foto.
Ik heb helaas geen tijd overdags maar misschien iemand anders wel :)
 
Ik heb maar weer eens een whatsapp gestuurd om te vragen hoe of wat.
Ze zei dat ze donderdag en vrijdag tijd had in de middag.
Ik heb haar oude advertentie onder Marleen opgezocht en die was op dezelfde datum aangemaakt als die van Maja dus volgens mij is het dezelfde dame maar dan met andere naam - leeftijd en foto.
Ik heb helaas geen tijd overdags maar misschien iemand anders wel :)
Laat hier maar eens zien wat je bewaard hebt van Maja of Marleen. Wie weet
 
De profielen zijn beide op dezelfde datum aangemaakt dus blijkbaar toch dezelfde persoon?
Of het is wel heel toevallig dat ze allebei op dezelfde dag en jaar een profiel op hebben gemaakt en ook beide kapster zijn toch.
Dus misschien toch dezelfde personen:)
 
De profielen zijn beide op dezelfde datum aangemaakt dus blijkbaar toch dezelfde persoon?
Of het is wel heel toevallig dat ze allebei op dezelfde dag en jaar een profiel op hebben gemaakt en ook beide kapster zijn toch.
Dus misschien toch dezelfde personen:)

Sterk speurwerk zeg! Ik denk ook dat dit toch dezelfde persoon is, kan geen toeval zijn inderdaad.
Mijn eigen trigger was die toevoeging over dat ze geen zin had in lang heen en weer appen of in de oude tijd SMS'en. Ze is wel in korte tijd heel wat jaartjes ouder geworden dan haha!

Ben toch wel nieuwsgierig. Denk toch dat ik Tilburg voor het mooie net te ver vind, ook met deze prijzen en de reistijd. Maar misschien dat ze toch nog eens in Zwijndrecht opduikt, informeren kan altijd. Mocht iemand ervaring hebben, lees ik dat ook heel graag!
 
Ik heb wel app contact gehad met haar voor een date morgenavond.
Ik zou van 18:30 tot 19:30 naar haar toegaan in Oisterwijk waar ze toen ook ontving volgens mij.
Dus is wel degelijk dezelfde dame en is rond de 35 als ik het me goed herinner.
Kreeg vanavond ook weer een whatsapp dat het morgen niet door kan gaan omdat ze het niet gaat redden morgen avond.
Ze vroeg wel of ik eerder kon maar dat gaat helaas niet lukken.
Is lastig mee af te spreken maar is 100% dezelfde dame
 
Oisterwijk dus, dat klopt ook helemaal met het vorige verhaal. Alleen toen was ze 30 en nu volgens de advertentie 42, maar jouw inschatting rond de 35 is logischer.

Ben toch wel heel nieuwsgierig, maar het is mij nog iets te vaag om echt af te spreken. Oisterwijk is toch een kleine 100 kilometer, dan wil ik eigenlijk wat meer zekerheid hebben over de door @Aart Nouveau al genoemde punten. Of ze zou nog in Zwijndrecht moeten komen soms, dat zou ik nog wel eens kunnen proberen.

En anders wacht ik toch maar even tot jij geweest bent @zipper ;). Of iemand anders natuurlijk. Voordeel is nu wel dat ik boven de 35 ben, dus niet in de categorie 'jochies' val waarmee ze niet wil afspreken. :)
 
Ik zie dat de foto`s niet meer te zien zijn..geen idee waarom.
Zal ze ff ergens uploaden en plaatsen en kijken of dat wel werkt.

Edit mod: screenshot advertentie verwijderd, dit is tegen de forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd of ze gaat reageren op je bericht dan. Blijft toch ondanks alles - afstand, prijzen - wel iemand die in mijn achterhoofd blijft zitten voor een bezoekje.
 
Heb vanavond wel App contact gehad maar nog niet tot een afspraak gekomen.
Ze kan op tijden dat ik weer niet kan dus is lastig om wat af te spreken.
Ze heeft ook geen vaste dagen en tijden dus blijft lastig in te plannen voor me
 
Jammer!

In ieder geval wel goed om te lezen dat ze wel reageert. Volgens haar advertentie heeft ze ook weinig zin in lang heen en weer mailen / appen, dus op zich is dat wel praktisch bij het afspreken, denk ik.
 
Het is wel grappig dat er zoveel op terug blijft komen…. Het is op z'n zachtst gezegd een schimmige advertentie met vaak gejatte foto's. Maar toch blijven er veel wandelaars geïnteresseerd door.

Is het het concept? Een naakte kapster? Of iets anders? Ik vraag me af….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan