WHEM Maja, kapster te Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wel grappig dat er zoveel op terug blijft komen…. Het is op z'n zachtst gezegd een schimmige advertentie met vaak gejatte foto's. Maar toch blijven er veel wandelaars geïnteresseerd door.

Is het het concept? Een naakte kapster? Of iets anders? Ik vraag me af….

Ja, het idee denk ik. Lijkt mij toch leuk om een keer mee te maken, al vrees ik dat het ergens waarschijnlijk ook gewoon zal tegenvallen, zeker gezien de prijs. En ik hoef momenteel niet direct naar de kapper... In combinatie met de afstand weerhoudt dat mij er nu nog een beetje van om het te proberen. Toen ze nog Zwijndrecht als optie had, heb ik wel ooit een poging gewaagd om af te spreken, maar dat lukte niet.

Daarom hoopte ik om ervaringen te lezen, maar tot nu toe lijkt het niemand hier echt gelukt om tot een afspraak te komen. Wel goed voor het mysterie.
 
Heren, de Marleen die ken ik. De link die nu wordt gelegd met Maja ziet er plausibel uit. Maar ik moet heel eerlijk zeggen hij verbaasd me wel. Heeft nu iemand haar gevraagd of zij dezelfde is.
 
Nou ja het schrikt in ieder geval iemand die voor het eerst op zo'n forum komt flink af, sorry. Marleen is inderdaad 35 jaar, de foto zoals die er nu staat zou van iedereen kunnen zijn, maar ik denk niet van haar, ze is in ieder echt 100% Nederlands en gewoon een zeer prettig en aardig persoon.
 
wat veel ophef over deze vrouw. Maar snap wel wat jullie hier weergeven. Ooit had ik een advertentie voorbij zien komen zoals dit. Maar die zie ik al lang niet meer ze zal een vriend hebben of zo. ik heb afgelopen zondag middag een afspraak met haar gehad met daarna een sterke rook geur mee naar huis maar het was geiler dan geil. haar tieten waren voor mij toch wel wat klein. Blow job was ze haastig mee is een echte tegenvaller. Ik lees jullie veel over die leeftijd ze had een oud gezicht mar ja ze rookt als een ketter maar de rest zag er ook wel uit als 40.
nog effe over carnaval geluld, ze zei dat ze ging. Ik hoop dat ik haar in de stad tegen kom want ze is wel tof
 
wat veel ophef over deze vrouw. Maar snap wel wat jullie hier weergeven. Ooit had ik een advertentie voorbij zien komen zoals dit. Maar die zie ik al lang niet meer ze zal een vriend hebben of zo. ik heb afgelopen zondag middag een afspraak met haar gehad met daarna een sterke rook geur mee naar huis maar het was geiler dan geil. haar tieten waren voor mij toch wel wat klein. Blow job was ze haastig mee is een echte tegenvaller. Ik lees jullie veel over die leeftijd ze had een oud gezicht mar ja ze rookt als een ketter maar de rest zag er ook wel uit als 40.
nog effe over carnaval geluld, ze zei dat ze ging. Ik hoop dat ik haar in de stad tegen kom want ze is wel tof
Je vond het dus "geiler dan geil".
Maar en detail noem je alleen maar negative dingen op: sterke rookgeur, te kleine tieten, blowjob was tegenvaller, oud gezicht.
Dus wat was er nu zo geil dan, @hartenjatter45 ???
 
Ja die recensie is inderdaad een beetje vreemd en gaat niet over de dame die wij hier bedoelen zegt hijzelf want daar heeft hij geen afspraak mee kunnen maken.
Dus gast de recensie over iemand anders dan ,?.
Ik snap het niet helemaal
 
geiler dan geil was het zeker wel. maja weet wel wat neuken is ook met die 'negative' dingen was het ook niet giga slecht hoor :p:p. ik ken wel wat hebbe maar dit was echt geil. hoe ze me maar binnen trok en zorgde echt voor een top uur. jullie hebben het steeds over die leeftijd dus ik begrijp jullie vragen wel maar marleen is geen maja
 
geiler dan geil was het zeker wel. maja weet wel wat neuken is ook met die 'negative' dingen was het ook niet giga slecht hoor :p:p. ik ken wel wat hebbe maar dit was echt geil. hoe ze me maar binnen trok en zorgde echt voor een top uur. jullie hebben het steeds over die leeftijd dus ik begrijp jullie vragen wel maar marleen is geen maja
Het wordt steeds onduidelijker zo.
Je verteld eerst dat je Marleen nooit ontmoet hebt want dat was nooit gelukt.
Je weet wel dat Maja geen Marleen is..hoe dan vraag ik me af.
Het lijkt wel of de persoon zelf ( Maja) reageert om niet te worden herkend al Marleen als je de reactie`s zo leest want ook de advertentie is ineens verdwenen van sexjobs.
Of iemand die ze voor zich zelf wil houden omdat ze zo goed en lekker is en tegenstrijdige berichten plaatst.
Wordt alleen maar interessanter zo om er achter te komen wie nu wie is...
Lijkt wel wie van de drie dadelijk .
 
Laatst bewerkt:
marleen ken ik niet maar die maja wel. jullie zeggen steeds 35 maar maja is duidelijk geen 35 maar eerder 40, 40+ jullie vragen haar uiterlijk was kort haar en was erg lang. zelf ben ik 172 maja was iets langer. met stilettos eronder nog langer zag haar liever zonder die stilettos
 
Ik ben er toch wel van overtuigt dat Marleen en Maja dezelfde persoon is.
Zoals ik eerder al aangaf dezelfde opzet en prijzen van de advertentie , beide kapster. ontvangen allebei in Oisterwijk profiel op exact dezelfde dag -maand- jaar.
Maar jij bent alleen Maja geweest zeg je dus dan weet jij het ook niet helaas
 
Laatst bewerkt:
Het is wel grappig dat er zoveel op terug blijft komen…. Het is op z'n zachtst gezegd een schimmige advertentie met vaak gejatte foto's. Maar toch blijven er veel wandelaars geïnteresseerd door.

Is het het concept? Een naakte kapster? Of iets anders? Ik vraag me af….
@DildoBaggins je slaat de spijker op z'n kop. Ik vraag mij niets meer af. Een hoop lawaai en geen wol (recensie)
 
Ik weet 200% zeker dat Marleen NIET rookt. Dus het verhaal wordt dan inderdaad nog gekker. Overigens had ik Maja concreet geappt, gisteren gewoon direct op de persoon af gevraagd of ze eerder heeft geadverteerd onder de naam Marleen, ze zei van niet. Kort daarna was de advertentie weg.
 
Ik heb ook eens een afspraak gehad met een Marleen en dat was vorig jaar in 2021 of het kan ook 2020 geweest zijn.
Door alle corona toestanden weet ik het niet meer zeker nu :)
Ze ontving wel in Oisterwijk aan de XXXXXXXXXXX als ik het me goed herinner.
Die Marleen was inderdaad een vrouw rond de 35, 170 - 175 lang , redelijk lang kastanjerood/bruin haar en was niet super slank en ook weer niet dik maar had wel een paar volle stevige billen en een buikje en een paar mooie volle borsten.
Maar misschien kan Grrr dat bevestigen want die heeft haar ook gedate zo te lezen. :)
Ze deed niet aan zoenen, pijpen zonder condoom en de sex met condoom.
Het is inderdaad een lieve vrouw zoals Grrr hierboven beschrijft en ik denk ook niet dat het echt een Pro is maar meer een huismoedertje die het af en toe erbij doet voor de spanning.
Ze is wel een echte kapster denk ik want dat merkte je wel aan de manier van knippen.
Of deze Marleen ook dezelfde is als Maja weet ik helaas ook niet.
Die heb ik ook geappt begin Januari maar is nooit tot een afspraak gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan