Malak, een Marokkaanse.
Ziet er goed uit. Iemand ervaring met haar?
Ziet er goed uit. Iemand ervaring met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen paar weken geleden had ik haar met een ander nummer geappt. Dit keer reageerde ze wel, nota bene met een videogesprek waar ze ook op te zien is.
Misschien andere klant tussendoor? Dat is mij ook wel overkomenEen paar weken geleden had ik haar met een ander nummer geappt. Dit keer reageerde ze wel, nota bene met een videogesprek waar ze ook op te zien is.
Ik zei dat ik over 1,5 uur een afspraakje wilde inplannen. Dat vond ze goed en ze stuurde me een straatnaam en huisnummer op (ergens in het Oude Westen, exacte toevoeging zou ik bij aankomst te weten krijgen) met de vraag hoe ver ik er vandaan woonde. Ik zei een halfuur ongeveer.
Halfuurtje later vroeg ze waar ik was. Ik zei "We hadden toch om tijdstip x afgesproken?"."Oh ja" antwoordde ze. Misschien dacht ze dat ik er over 30 minuten zou zijn. Misverstandje, kan gebeuren.
Toen ik op het afgesproken tijdstip op de locatie aankwam en haar belde, nam niemand op. Ik stuurde een appje met locatie dat ik er was. 1 vinkje. Oftewel, haar telefoon stond uit. Na een kwartier wachten vond ik het wel goed geweest.
Kreeg ik diezelfde avond om half 1 van haar een appje. "Sorry I was sleeping. I am available now"
Flikker toch op achterlijke doos. Ze is duidelijk de weg kwijt