- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7245874-mali
- Totale kosten (in euro)
- 150
Gesprek verliep via WA gestaag, maar toch redelijk snel een date. gevraagd om pijpen zonder + klaarkomen in mond en tongzoenen.
Je krijgt bij aankomst het huisnummer.
Het appartement is schoon, niet echt groot, haar bed staat allemaal in 1 ruimte.
Ze is de persoon op de foto, al denk ik wel dat ze iets ouder is dan 34 jaar.
Ze zette een relax muziekje op en het feest kon beginnen, ze vroeg of ik massage wilde hebben, welja, waarom niet.
Dat ging lekker relax, af en toe was ze aan het teasen. Ik merkte dat ze verkouden was, dus ik zag de bui al hangen dat er niet getongzoend werd.
Ik zou verder niet zeggen dat de massage bijzonder was, maar het kon er mee door.
Bij het omdraaien werd er uiteindelijk gepijpt zonder, nou dat heeft niet te lang geduurd. Het condoom werd omgedaan en ze probeerde erop te zitten. Dat ging niet vanzelf. Haar ogen spraken boekdelen. Uiteindelijk was ze lekker bezig cowgirl, maar ook dat hield ze niet te lang vol, tijd om de rollen om te draaien, daarna heb ik haar nog in verschillende posities geneukt, uiteindelijk heeft ze het handmatig afgemaakt.
Wel een leuke date hoor, al zegt ze niet veel, maar voor mij geen herhalingsgevaar, omdat de beloofde dingen niet zijn nagekomen.
Je krijgt bij aankomst het huisnummer.
Het appartement is schoon, niet echt groot, haar bed staat allemaal in 1 ruimte.
Ze is de persoon op de foto, al denk ik wel dat ze iets ouder is dan 34 jaar.
Ze zette een relax muziekje op en het feest kon beginnen, ze vroeg of ik massage wilde hebben, welja, waarom niet.
Dat ging lekker relax, af en toe was ze aan het teasen. Ik merkte dat ze verkouden was, dus ik zag de bui al hangen dat er niet getongzoend werd.
Ik zou verder niet zeggen dat de massage bijzonder was, maar het kon er mee door.
Bij het omdraaien werd er uiteindelijk gepijpt zonder, nou dat heeft niet te lang geduurd. Het condoom werd omgedaan en ze probeerde erop te zitten. Dat ging niet vanzelf. Haar ogen spraken boekdelen. Uiteindelijk was ze lekker bezig cowgirl, maar ook dat hield ze niet te lang vol, tijd om de rollen om te draaien, daarna heb ik haar nog in verschillende posities geneukt, uiteindelijk heeft ze het handmatig afgemaakt.
Wel een leuke date hoor, al zegt ze niet veel, maar voor mij geen herhalingsgevaar, omdat de beloofde dingen niet zijn nagekomen.
Laatst bewerkt door een moderator: