Man opgepakt i.v.m. moord op transgender dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat was het motief voor de moord, misschien hebben ze sex gehad en kwam hij er daarna achter dat ze een transgender was en draaide hij door, 1 van de redenen waarom ik vind dat transvrouwen in de sexbranche het van te voren aan moeten geven, dat noem ik geen transfobie
is moord een gepaste reactie misleiding qua geslacht? Ik vind van niet namelijk
 
Het motief kan 'transhaat' geweest zijn maar het kan dus ook zijn dat iemand volledig is doorgedraaid nadat hij er achteraf achter kwam dat het om een omgebouwde man ging terwijl hij in de veronderstelling was dat het om een echte vrouw ging, in dat geval ben ik geneigd om te zeggen: dan had die 'trut' het van te voren aan moeten geven dan was er niks aan de hand geweest, ondanks dat ik geweld en moord uiteraard ten alle tijden afkeur
 
ik denk dat het eerder doodslag is dan moord.
Algemeen bekend is, dat transgenders veel vaker te maken krijgen met geweld dan normale vrouwen. Vaak trekken ze, denk ik, een bepaald soort type mannen aan, of hebben zelf een voorkeur voor een bepaald soort type man.
begrijp ik je goed en beweer je dat bepaalde klanten bewust er op uit zijn geweld te gebruiken als ze een transgender bezoeken?
 
Wat was het motief voor de moord, misschien hebben ze sex gehad en kwam hij er daarna achter dat ze een transgender was en draaide hij door, 1 van de redenen waarom ik vind dat transvrouwen in de sexbranche het van te voren aan moeten geven, dat noem ik geen transfobie

Eens.

Op dating apps, in sekswerk, wordt soms nog wel eens verzwegen of iemand omgebouwd is of was, het gaat om een transgender etc.

Niet om het e.a maar er is genoeg discussie hier over gevoerd en ik schaar me graag achter de rest dat als iemand dat is, gewoon eerlijk vertellen.

Er zijn transgenders actief die het supergeil vinden om normale hetero mannen te strikken voor zoiets. Doe maar niet.
 
Ik moest lachen om de uitdrukking "normale hetero mannen"

Het idee dat er zoiets bestaat ;-)

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

Mijn vriendin had een keer een braziliaanse kapper gehuurd voor het laten doen van d'r kapsel bij ons thuis. Het was een biseksueele kapper en ik heb daar normaal gezien geen problemen mee. Maar na 2.5 uur z'n ding doen was m'n vriendin "emotioneel overhoop" voor de dingen die die blijkbaar had staan vertellen.

Het was namelijk zo; die kapper was ervan overtuigd dat hij ook mij strikken kon voor whatever hij dacht met mij te doen, en dat ie ieder weekend wel meerdere mannen pijpte in kroegen, cafe's, disco's en met name in mannen toilet. Dat daar een waar biseksueel feest zou plaatsvinden van vaak getrouwde en heteroseksueele mannen die uiteindelijk ingaven in de advances van mensen zoals hij.

Ik zeg; sorry maar de eerste keer verzoek ik vriendelijk je handen van me af te houden, en de tweede keer krijg je er spijt van dat je het eerste advies niet opgevolgd had. Het is namelijk zo hier in Zuid-europa dat biseksualiteit veel "erger' is dan in Nederland heb ik het idee en vooral homoseksualiteit hier geen enkel probleem is. Soms wordt je gewoon lastig gevallen en bepaalde straten zijn gewoon homo's only lijkt het wel.

Ik heb er niets mee; ben overtuigd van m'n seksualiteit, maar de opdringerigheid met hoe die gasten soms denken te kunnen doen is gewoon asociaal. Nam een keer een taxi naar huis, "Where you from?" "Holland" "Oh amsterdam!" "Sim amig" - meteen denkt ie dat ik homo ben en maakt de gehele rit voor mij feitelijk ongemakkelijk. Ik beschouw homoseksualiteit dan net als religie, als je het bent, prima, maar ga niet op straten je shit forceren naar anderen toe.

Idem met transgenders, omgebouwde, TS'en, shemales etc. Ik vindt dat de ander recht heeft om te weten of jij als man geboren bent. Ik kan geen intimiteit beleven met een omgebouwde (lijkt mij) ten opzichte van een vrouw. Je kunt het faken, maar ik prik daar toch doorheen.

Men heeft vooral in het begin de gek goed met me aangestoken; we waren uitgeweest met een groep, en kwamen om 07:00 in het hotel retour om daar nog wat te drinken aan de bar. In die groep was een homo stelletje wat in het portugees aangaf mij wel leuk te vinden. En m'n kameraden vertellen hem in het portugees dat ik ook wel interesse in hem had, en dat ie maar gewoon op me af moest stappen.

Uit het niets grijpt ie me gewoon bij m'n ballen, en begint tegen me te ouwehoeren. Ik duw 'm van me af, en ik zeg wat doe jij nou? Mafkees.... Iedereen lachen natuurlijk. Maar het scheelde niet veel zeg ik je. Uiteindelijk kreeg dat stelletje zelf ruzie, want ja, daar gebeurde toch iets waar de ander het niet mee eens was. Ik denk dat homoseksualiteit ook een gebrek aan liefde of warmte van een vrouw is geweest in het leven.

Ik vindt vrouwen de mooiste wezens - ze brengen leven.
 
Zie je apen homoseksueel geboren worden? Honden wellicht? Katten? Vliegen? Is er een ander wezen dat zich inclusive voelt?

Vindt de gehele discussie altijd maar vreemd. We zijn geboren voor evolutie - vooruit strevend en verder gaan dan de aarde alleen.

Ons toekomstige doel van de mensheid zit 'm echt in koloniseren van de ruimte en verder gaan. We zijn de enige in het universum zover technologie voor ons kijken kan.

Met homo's alleen redt je evolutie niet.
 
Ik ben er van overtuigd dat het in de hersenen zit, als een jongen op een gegeven moment erachter komt dat hij op jongens valt dan kan ik me niet voorstellen dat dat iets te maken heeft met dat hij te weinig liefde van zijn moeder of andere vrouwen heeft gehad
 
Volgens mij zijn er hier genoeg leden die weinig liefde van een vrouw hebben gehad maar die zijn niet homosexueel geworden daardoor, net zoiets als pedofilie, dat is in mijn ogen een afwijking in de hersenen, ik denk niet dat dat te maken heeft met hoe men opgroeit
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan