Recensie Mandarijntje 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nog een poging gedaan om een afspraak te bekomen, ik heb een mailtje geschreven een week geleden... nog steeds geen antwoord.... waarom nog adverteren als je maar heel af en toe kan antwoorden...???

Deze dames zijn jou toch niets verschuldigd? Ze mogen toch selectief zijn op welke email/welk berichtje ze reageren. Misschien is ze op vakantie, zit haar agenda vol, krijgt ze misschien 20-30 mails per dag en nog eens 2-3 keer zoveel berichtjes en heeft ze simpelweg geen tijd om op alles te reageren... 1001 redenen die ik kan bedenken waarom een dame niet nog meer van haar tijd kan spenderen om op nog maar eens een email te antwoorden. Blijven aandringen, en vooral niet opdringerig overkomen zou ik zeggen. Ik kan me inbeelden dat dat de deur dicht doet bij sommigen.

Ze is gewoon geen sexwerker, veel te moeilijk om te contacteren.
Ze selecteert enkel mannen voor ONS en laat zich ervoor betalen.
Als ze zich laat betalen voor seks, waarom stel je dan dat ze geen sekswerker is?

Er is iets met die dame.

Enkele jaren geleden intussen, toen zij met sekswerk begon, heb ik haar ook eens proberen te contacteren voor een afspraakje. Twee keer werd een gemaakte afspraak afgezegd door haar, wegens bepaalde 'omstandigheden'. Ik gaf haar uiteindelijk zelfs een derde kans, en geloof het of niet: die werd niet afgezegd.

Ik kon haar ontmoeten in een kleiner hotel in de buurt rond Antwerpen. Alleen had zij er niet aan gedacht om te bedenken hoe ze mij ging komen binnenlaten. De balie was namelijk bemand en je kon daar niet zo maar passeren. Stel je voor, wat moest ik gaan zeggen? Goeienavond, ik heb een afspraak met een van uw gasten, Mandarijntje... Als die man aan de balie, met ingehouden lach, dan zou vragen 'en wie bent u', had ik natuurlijk nog altijd Appelsientje kunnen zeggen... :LOL:
Voor de goede orde: dat was een gewoon hotel hoor, geen gekende rdv tent.

Toen ik haar telefonisch contacteerde, over hoe ze dit ging oplossen, en of zij niet gewoon kon naar de balie komen enz, zei ze dat ze de achterdeur ging openen. Wat uiteraard niet ging. Het was wel duidelijk dat dit hotel totaal niet voor sekswerkers geschikt was, maar blijkbaar had zij daar nog niet over nagedacht. Ik was haar eerste klant in dat hotel.

Ik belde haar opnieuw op, en toen was ze in een hevige discussie met een man (denkelijk haar vriend) waaruit ik enkel kon opmaken dat die man liever had dat zij dates deed, dan dat ze zelf hield van dates te doen. Om het zachtjes uit te leggen...

Conclusie: iemand die niet vooruit denkt en maar doet. Geen scrupules ook (zelfs geen verontschuldiging) dat ze klanten laat komen, die dan niet eens tot bij haar geraken door haar domme keuze van hotel.

En de job zal denkelijk ook niet haar vrije keuze zijn. Als uitleg voor al die verwarring kreeg ik te horen dat zij een bepaalde karakteriële 'aandoening' had - niet medisch overigens - die haar op die manier liet reageren.

Sindsdien zal ze wel bijgeleerd hebben, alhoewel ik hier lees dat het nog steeds niet is wat het moet zijn. Ik heb toen Mandarijntje van de lijst geschrapt. Anderen kunnen er misschien goede ervaringen mee opdoen.

Terug
Bovenaan Onderaan