Recensie Mandey, Groningen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vertier

Newbie
5
18/12/23
2
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/de-enige-echte-_7801503
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame alweer een tijdje geleden bezocht.

Helaas, niet geheel wat ik gehoopt had. Het is de dame van de foto al had het feestje dat ze de vorige avond geen goed gedaan voor haar uitstraling.

Onder andere plassex afgesproken maar dit bleek niet mogelijk. Daarnaast werden we meerdere keren gestoord omdat ze wat aan iemand moest afgeven.

De sex op zich was redelijk. Maar de dame had de avond ervoor enorm veel knoflook gegeten.

Kamer zelf een enorme puinhoop. Zal haar niet aanraden en 0 kans op herhalingsgevaar
 
Ik heb deze dame jaren geleden bezocht toen ze nog ontving in Hoogeveen. Ook daar was het een enorme zooi. Ik had problemen om hard te worden bij deze dame. Ze heeft me met veel moeite klaar gepijpt (mc). Ik zou zeggen: geen aanrader
 
Nou ik heb haar laatst weer thuis uitgenodigt.. Ik ken haar ook al wel een tijdje.. We hebben een leuke en geile tijd gehad. Ze begon met een erotische massage en toen het lekker opgebouwd...
We dronken ook een drankje misschien dat het daar ook wat aan gelegen heeft maar, ik nodig haar nog wel een keer weer uit....
 
Terug
Bovenaan Onderaan