Recensie Mandy, Hurdegaryp 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gigangel

Newbie
Forumpionier
20
19/07/21
10
5
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sm/hou-jij-van-lekker-kinky-of-meer_7924151
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij deze dame langsgeweest voor sm afspraak. Was echt een ramp: Afspraken werden niet nagekomen en disretie valt ook nog niet mee. Je wordt ontvangen in een kamer met een koelkast en bed wat net wel net niet een woonkamer lijkt te zijn. Tijdens de sessie was Mandy gewoon echt meer dan de helft van de tijd fysiek afwezig en op een gegeven moment wilde één van haar kinderen? naar binnen de kamer in. Volgens mij wisten die niet dat ze sm sessies geeft. Gelukkig kon ze hem tegenhouden, maar dit was echt 100x niets. Ook was ze slecht gekleed en was de hygiene niet op en top. Al met al voor mij echt een super afknapper.
 
Ben het eens met wat hierboven is geschreven.
Heb Mandy bezocht in een woonhuis in Leeuwarden. Aangekomen werd ik door een man naar een slaapkamer gebracht, omdat Mandy lang op zich liet wachten bleef de man maar vertellen hoe goed zij wel niet was en over de berg aan ervaring raakte hij helemaal niet uitgepraat.
Toen Mandy eindelijk, 40 minuten na de afgesproken tijd, de kamer binnentrad ging zij meteen weer weg want zij had de verkeerde laarzen aan.
Uiteindelijk half uurtje gebleven. Het was meer gefriemel en heel zacht en dat terwijl zij zich presenteerde als Meesteres met ervaring. Van bdsm was nagenoeg geen sprake, ik werd afgetrokken en dat was het, geen CBT, geen Faceslapping, geen SPITTING, geen krassen met nagels, geen BREATHPLAY en dat terwijl vooraf gezegd was dat dit geen enkel probleem zou zijn.
Mandy werkte vroeger bij Brigitte More in Roosendaal en later in Rotterdam, volgens Mandy.
Ga er nooit meer heen.
 
Ben het eens met wat hierboven is geschreven.
Heb Mandy bezocht in een woonhuis in Leeuwarden. Aangekomen werd ik door een man naar een slaapkamer gebracht, omdat Mandy lang op zich liet wachten bleef de man maar vertellen hoe goed zij wel niet was en over de berg aan ervaring raakte hij helemaal niet uitgepraat.
Toen Mandy eindelijk, 40 minuten na de afgesproken tijd, de kamer binnentrad ging zij meteen weer weg want zij had de verkeerde laarzen aan.
Uiteindelijk half uurtje gebleven. Het was meer gefriemel en heel zacht en dat terwijl zij zich presenteerde als Meesteres met ervaring. Van bdsm was nagenoeg geen sprake, ik werd afgetrokken en dat was het, geen CBT, geen Faceslapping, geen SPITTING, geen krassen met nagels, geen BREATHPLAY en dat terwijl vooraf gezegd was dat dit geen enkel probleem zou zijn.
Mandy werkte vroeger bij Brigitte More in Roosendaal en later in Rotterdam, volgens Mandy.
Ga er nooit meer heen.
Wees blij dat ze geen breathplay heeft gedaan, als het zo'n beun de haas is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan