Recensie Michelle, Almere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kebab

Newbie
4
18/10/23
5
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4429668-michelle
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mevrouw onverschillig🥱🥱🥱!

Ik ben vandaag even langs geweest bij deze dame. Van tevoren met haar afgesproken all-in met tongzoenen, pijpen en sex zonder condoom voor €250. Zij ontvangt in Almere in een nette kamer. Er zijn nog andere DVP's aanwezig in het appartement.

Het is zeker niet de dame van de foto's (ook als ze het tegendeel over WhatsApp gaat beweren, niet geloven heren). Zij is wel jong, ziet er beetje mollig uit maar heeft wel een stevige kont met een cup B. Zij was niet lelijk en ik was geil dus ik ging even de poging wagen.

Pijpen was goed, geen tanden er tussen en lekker diep maar kort.

Sex was een drama naar mijn mening. Ten eerste zij ging niet zoenen. Op mijn aanwijzing dat het was afgesproken zei ze: 'alles is een beetje leugen in ons leven'. Maar de grootste afknapper was dat ze totaal ongeïnteresseerd was, zelfs lui vond ik, zij wou liever niks anders dan een miso. Alles was plichtmatig, zonder enkele geluid en respons van haar met een poker face erbij. Kortom, een initiatiefloze meid die daar als een dooie 🐄 ligt. Uiteindelijk ik heb mijn uur volgemaakt, maar kon helaas niet klaar komen, ligt deels ook aan mij want ik kom sowieso niet makkelijk klaar.

Eindstand, voor mensen die per se bare willen, naar een cumdump zoeken en geen andere opties hebben, adviseer ik niet langer gaan dan voor een vluggertje. Voor standaard service van €200 het is totaal niet waard. Een DVP die haar afspraken niet nakomt en totaal afwezig is tijdens de sex, zowel fysiek als emotioneel. In vergelijking met andere dames die ik bezocht heb zonde voor het geld.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-10-18-22-27-39-139_com.whatsapp~2.jpg
    Screenshot_2023-10-18-22-27-39-139_com.whatsapp~2.jpg
    109,8 KB · Weergaven: 60
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan