Recensie Melissa, Almere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
339
15/09/22
137
42
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/1623123-melissa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze was maar net online dat ik even was rond neuzelen op Kinky. Plaatjes van Melissa zagen wel goed uit en ik had wel zin
een Afrikaanse een keer te bezoeken.
Aangekomen in de straat in Muziekwijk werd ik via sms`jes naar de deur gedirigeerd.
Melissa is dame van de foto`s maar niet degene die communiceerde via de app.
Ik werd begroet met "Olla" wat Spaans klinkt en dame spreekt alleen Spaans.
Ze is geen Afrikaanse maar een Spaanse dus. Verder een goed gevuld lichaam met een heerlijk dikke kont wat ik wel kon waarderen.
Ik ging op bed liggen en ze pakte babyolie om mijn jongeheer te masseren. Na een goede erectie wou ze de condoom er omheen doen, maar ik verwachte pzc. Ze gaf aan pzc extra te zijn maar ik had doorgegeven dat het in de prijs zat zoals we in de app hadden afgesproken.
Vervolgens ging ze de eikel pijpen wat je geen pijpen mag noemen, lippen kwamen net niet voorbij de eikel.....waardeloos. Het heeft ook geen 10 seconden geduurd pakte ze weer de condoom erbij. die ze met moeite omheen rolde.
Ik heb haar in doggy even geneukt en na paar stoten vond ze het blijkbaar te lang duren, vervolgens even in missio en klaar komen maar.
De boel werd met een doekje schoongemaakt(zelf), echter wou ik ook even mijn handen wassen, dit was mogelijk bij een wasbak zonder handdoeken.
Melissa mag dan wel lekker uitzien maar een herhaling of een goede beoordeling verwachten kan ze wel naar fluiten.
Intiem was minder, pijpen deed ze eigenlijk niet en hygiëne onder de maat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan