WHEM Mandy, Rijswijk, Maison Monty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heesakkers

Stamgast
Forumpionier
304
30/06/21
112
Iemand ervaring met 20 jarige blonde Mandy? Zij is werkzaam bij Maison Monty, staat geen foto bij op de website. Op deze site nog geen recensie kunnen vinden.

Ik zag gisteren wel een slanke, getatoeeerde blondine rondlopen die het zomaar zou kunnen zijn (ze stond op de agenda). Leuk koppie, maar ook een beetje een lellebel-uitstraling. Zou er zelf niet op hebben gegokt dat je een goede tijd met haar gaat hebben.
Of misschien was het Tiffany, die staat er ook zonder foto op.

@ Krolse Kater, dank voor je reactie, stel ik zeer op prijs! Ik heb net gebeld, maar vandaag niet werkzaam. Gastvrouw zei dat ze 19 jaar is. Op de website staat 20 trouwens. Ik weet dat MM bekend staat om de jonge meiden. Jammer dat ze er geen foto bijgezet hebben. Ik vind het lastig om zomaar een blinddate aan te gaan met kans op een mislukking. Die heb ik helaas al vaak genoeg gehad. Daarom hier een vraagstelling gezet.

Thanks voor je reactie. Helaas voor mij een no go na het lezen van je bericht. Ik hou namelijk van likken en een lekker kutje op mijn gezicht. Dat zit er bij Mandy helaas niet in.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan