Recensie Manee Thai massage, Asse/Zellik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
376
02/11/21
171
21
Na eerst ergens een (zeer goeie) massage te hebben gekregen helaas zonder happy end daarna voor de eerste keer bij Manee geweest voor een half uurtje.
Een kleine oudere dame doet open en leid me naar boven.
Gelukkig was haar body beter bewaard dan haar gezicht en de massage zelf was ook niet slecht.
Na omdraaien vrij snel beginnen aan de finale (is normaal bij 30 min) en ze zat aan mijn benen, ik dacht ja daar gaan we weer...
Ik zeg tegen haar "you're so far?" en ze antwoord you can not touch pussy you pay more...
Ik lacht er even mee en dacht foert kom geniet van de aftrekbeurt en fini. Maar zo typerend voor veel Thai en zo kortzichtig...wandel al 17 jaar en ben eigenlijk grotendeels gestopt met Thaise salons enkele jaren geleden net om dit, altijd meer meer.
Niet slim want zo bind je geen klanten aan uw zaak. Tant pis.
P.S: net na de finale kwam een andere jongere dame binnen (dacht Lina of zoiets) met een handdoek rond zich en was wel vrolijk en grappig, de oude dame zei next time you choose her, very good. Vrees ervoor.
 
iemand hier nog onlangs een massage geboekt ?
Wie kun je aanraden voor een goede en lange taesing massage, speciaal gericht op de geslachtsdelen ?
Bedankt voor jullie reactie.
 
iemand hier nog onlangs een massage geboekt ?
Wie kun je aanraden voor een goede en lange taesing massage, speciaal gericht op de geslachtsdelen ?
Bedankt voor jullie reactie.
Ik ben al bij Lydia en Kim geweest. Beide heel vriendelijk en speels. Of ze geschikt zijn voor tantra dat betwijfel ik, zeker Kim geeft een hele goede (en harde) massage.
Lydia is dan weer de mooiste die ik er al gezien heb :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan