WHEM Manon en Silvia,Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Silvia is zo goed als zeker de dame uit dit topic, adverteert al jaren
 
Silvia is zo goed als zeker de dame uit dit topic, adverteert al jaren
Dit klopt, samen met een buurvrouw/vriendin doen ze dit.
Vorige week langs geweest en vond het heerlijk, wisselen elkaar lekker af. De ene hangt haar heerlijke borsten in je gezicht en de ander maakt werk van je jongeheer. Geen gehaast en gewoon lekker genieten. Beide dames zien er prima uit, geen modelletjes maar dat is ook helemaal niet wat ik zoek. Een lekkere buurvrouw met een beetje meer ;)
 
Dit klopt, samen met een buurvrouw/vriendin doen ze dit.
Vorige week langs geweest en vond het heerlijk, wisselen elkaar lekker af. De ene hangt haar heerlijke borsten in je gezicht en de ander maakt werk van je jongeheer. Geen gehaast en gewoon lekker genieten. Beide dames zien er prima uit, geen modelletjes maar dat is ook helemaal niet wat ik zoek. Een lekkere buurvrouw met een beetje meer ;)
Ik ga zeker daar een keer langs, je mocht ook klaarkomen over de borsten zoals dat in de advertentie stond?
 
Weet iemand de dames knap zijn en er goed uitzien? Wil voorkomen dat ik daar kom en weer helemaal terug mag omdat de dames er niet uitzien.
Knap is altijd relatief! Iedereen heeft gelukkig een andere smaak, maar het zijn gewoon je typische buurvrouwen. Maatje meer (daar adverteren ze immers ook mee) en niet lelijk. Gewoon geile buurvrouwtjes die je lekker verwennen 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan