WHEM Manon ts, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
bespaar je de moeite , al meerdere afspraken gehad maar die worden op het laatste moment afgezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe dan ook, ze ziet er heerlijk uit en als die 17 cm kloppen zeg ik: de aanhouder wint😉
 
Je spreekt hier zelf met manon. Omdat ik 1 van de weinige Nederlandse Transgenders ben op de prostitutie web sites krijg ik veel aanmeldingen en is het soms te druk. Zelf streef ik voor een Girlfriend Experience stop er veel aandacht in en wederzijds genieten. Als ik een afspraak afzeg dan kan het zijn dat ik geen goed gevoel had bij het contact of omdat ik niet de energie had om de beste service te geven ( dan zeg ik liever af dan een mindere service geven) ik weet zeker dat er maar weinig zijn die op mijn manier werken ! heb alleen maar tevreden klanten en iedereen komt terug echt jammer wat ik hier lees :( groetjes manon
Nou Manon, je ziet er fantastisch uit hoor meid en goed dat je voor kwaliteit gaat!
Maar wij worden er nog wel eens ingeluist met te mooie advertenties en foto's, dus je snapt dat we wat achterdochtig worden als niemand uiteindelijk tot een afspraakje komt. Maar als ik je reactie zo lees gaat dat wel goed komen.
 
Hmm jammer dat niemand hier (die geen nieuw account heeft) een volledige recensie heeft geplaatst.

Zij maakt mij erg nieuwsgierig maar omdat het ver rijden is ga ik geen risico nemen... helaas.
 
Nou heren....ik zal het jullie eens vertellen.....ben 1 x bij Manon geweest....ontvangt in een plaatsje naast Apeldoorn in een bovenwoning.
Binnen alles mooi rose...op mijn wens speciale kleding aan gedaan.
Ze heeft me ook nog haar kamer laten zien waar al haar kleren etc hingen. Jezelf wassen in de badkamer was ook mogelijk
Toen ik kwam had ze juist een paal geplaatst voor het paaldansen .
Eerst een drankje en toen begon het feest op de bank....tussendoor showtje aan de paal en op bed alles afgemaakt.
Pijpt en zoent als de beste en haar kontje schreeuwde om genomen te worden....
Poppers hebben we ook nog gebruikt...al met al een top meid waar ik een heerlijk uurtje mee heb gehad.....zal binnenkort weer eens gaan.
 
Love this ...kijk zo hoort het xxx

Als bottom krijg je wel een stijve? Dan☺️
Tot nu alleen top en bottom gehad meestal slecht...en zoenen helemaal niks dus....
Grt
 
Naar Manon ts star is het beste wat je kan doen. Ik ben al 5x bij haar geweest❤️. Ik wil niks meer anders. Ze neemt de tijd voor je. De sfeer is altijd heerlijk. Ik ben daar nu dan 5x keer geweest en het is voor mij een uurtje rijden maar dat maakt niet uit. Je komt daar aan in heel rose kamer en je voelt je gelijk op je gemak. En voor je het lig je al op bed met haar boven op je genieten dus 😍😍. En ze is zeker geen klokken kijker. Behandel haar met respect en je krijgt het ook terug. Ik blijf bij haar langskomen ik wil niks anders meer❤️. Love you manon ga zo door tot snel❤️❤️🥰🥰
 
Weet iemand hoe het is met Manon?? Advertentie is weg en whatsapp account is foto weg en wordt niet meer gelezen.
Ik heb wel enige zorgen. Hoop dat er niets gebeurd is, maar dat ze misschien gekozen heeft te stoppen (hoewel dat tijdens bezoekjes en gesprekken niet erg speelde in haar gedachten volgens mij).
Alle info is welkom.
 
Whatsapp blijft ongelezen. Geen online aanwezigheid meer. Hoop oprecht dat haar alles goed gaat, maar vrees voor het ergste. Iemand nog informatie??
 
Ff d'r Instagram gecheckt, zie hiervoor de link in post #5 (ook door ondergetekende btw). Laatste foto's zijn van 11 januari jl.
 
Op haar wattsapp status staat ook alleen maar een" . " Dus echt een punt achter gezet. Jammer, had haar graag eens willen bezoeken. Manon, het ga je goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan