Na een halfuurtje bij Isa over naar Manuela. T'is niet het type dame waar ik meteen zou voor kiezen…maar wat ben ik blij

te zijn gesprongen. Vree wijs!
Ik was al op de grote kamer (wanneer gaat dat

werken

) mijn piemel aan het

, en mijn

aan het spoelen, toen Manuela in volle vreugde de kamer binnenkwam. Ze kwam meteen helpen met wassen

en slurpte aan mijne papi

ter controle.
Deze 38-jarige Colombiaanse, woonachtig in Madrid, is bijzonder opgewekt. Las hier mollig en stevig? Echt? Dit is volgens mijn norm een normale lichaamsbouw. Ze sport en let op haar eten. Kont klein beetje floppy maar lekker latina materiaal, borstverkleining met aanvullende siliconen (wou ze eerst niet toegeven), daardoor ietsje forser op de overgang naar de armen, voor de rest gewoon een strak lichaam. Echte optimist, vreugdevol, begrijpt humor, zelf grappig en een geweldige communicator. Super in de omgang. IQ bovengemiddeld. Wat Engelse en Nederlandse woordjes. Al zes jaar aan het werk zei ze. Veel actief in Zwitserland
Meteen de eerste pijpbeurt

. Teelballen meenemen en deepthroat 80% en dan botsten we ergens tegen in haar keel. 3

tov 5

Isa.
Ze vroeg zelf om aan haar

je te voelen en dat was al goed vochtig. Klaar voor een befbeurt? "Si papasito!". Veel kreunen, klonk vaak als auw, effe checken, natter en natter

. Rustig en zacht met af en toe duwen in mijn gezicht. Een Colombiaanse waterval, alles hing vol met haar sappen

. En maar geile praat verkopen. Kom-eens-hier vingeren. Haar anus ging flink open en stak er een vinger in. Bingo

. Wou mijn gezicht opfrissen maar Manuela zei "Waarom?". Ze

en tongde mij proper.
Manuela wou meteen penetratie en vroeg een orgasme. Start in doggy, even extra vinger in haar kontje, dan flat doggy met gesloten benen en samen in de spiegel

. Het werd wild en het tongzoenen

passioneel. Manuela kreeg een orgasme

. Over naar missio, eerst wat wrijven met de eikel op de clit, haar gezicht was goud waard

man man man, steviger pompen en mijn orgasme

. Lang uitbollen. Jesus! Que rico! Er lag een tweede plasje op het laken.
Effe een sigaretje roken en ze ging voor mij een cola halen van haar voorraad. Een massage voor Manuela met een leuke babbel. Ze zei "hoeveel moet ik jou voor het klaarkomen en de massage?". Factuur is onderweg

. Een dame die het apprecieert als je ze ook laat genieten.
De zoveelste latina die lyrisch praat over de grootte en dikte van Belgische penissen.
Mijn beurt voor een massage… toch niet…was

stijf en Manuela had het direct door. Manuela zei letterlijk "Schatje, ik ga je klaarpijpen

en kom maar in mijn mondje

". Pijpbeurt iets beter, afgewisseld met aftrekken, dan in 69, wild maar ik moest het zacht houden want ze was gevoelig, weeral kletsnat. Pijpen tot het einde… wat zeg ik…tot een minuut na de ejaculatie

. Het lekkerste moment. Dat noemen ze een top CIM.
Eindigen met een massage voor mij. Echt goed, weten waar de pijnpunten zijn en erop inwerken. Op het einde afwerken met het rolletje en het apparaatje voor het hoofd.
Veel gebabbel tussendoor, over haar leven, haar dorp in Colombia

, Madrid, Australië

, etc.
Uit die tijdslijn haal ik dat Manuela 43 jaar is.
Marie kwam op de deur

kloppen want we waren 8 minuten over tijd. Zeer hartelijk afscheid, Manuela bleef maar tongen tot aan de trap. Nog wat complimenten aan mijn adres.

Gracias chica cachonda, me divertí mucho.

Te quiero guapa.
Topdagje in Temse. Sorry voor het schieten op Wapenstilstandsdag, verzachtende omstandigheid: het was als soldier of love
Naar mijn bescheiden mening 2 topwijven in dit huis, Isa en Manuela.
- Isa beter in het pijpen, Manuela meer kinky,
- ze houden beide van zacht en langzaam,
- beide multi orgasmes en vrij snel,
- beide zeer goed intiem,
- beide geweldige massage,
- Manuela sprankelende persoonlijkheid, Isa wat introvert.
Lees net dat Claudia terug is in Mabuhay, nog zo'n geile milf, shit man, dit gaat een dure periode worden.