Recensie Mara, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonMuang

Vaste klant
119
20/09/21
66
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Fisting
  5. Klaarkomen in mond
  6. Klaarkomen op gezicht
  7. Klaarkomen op lichaam
  8. Penismassage
  9. Pijpen zonder condoom
  10. Squirting
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
1. Het is een enorme tante met gigantische tieten en dito kut en ja tijdens de massage blijft het meeste ingepakt maar ze maakt er geen enkel probleem van als je wilt grijpen wat je grijpen wil en na de massage gaat alles gewoon uit.
2. Massage stelt niet veel voor, daarentegen houdt ze enorm van zoenen. Ze wil alsmaar tongen en dat doet ze lekker.
3. Sex biedt ze ZC aan. Ze gaat voor je staan en je kunt hem zo in haar kont of poes steken dus wees gewaarschuwd, want ik zou de gok op een SOA niet nemen bij haar.
4. Ze vindt het heerlijk als je hard in haar enorme tieten knijpt en van een vinger of 4 in haar kut is ze ook niet vies.
5. Ze kan squirten
6. Communicatie is een probleem. Geen Nederlands en ook geen Engels. Alles gaat via translator.
7. Appartement is niet gezellig, haast niet ingericht en eigenlijk ranzig.

Kortom een echter latina ( Brazilaans overigens ) die niet op de klok kijkt en met wie je helemaal los kan gaan ......ALS je open staat voor het type want verwacht geen schoonheid. I ben 1x bij haar geweest en deed alles wat goed verboden heeft terwijl ik maar voor een uurtje massag emet HP had afgesproken. Was 1,5 uur bij haar en ofschoon al het extra's een andere prijs heeft hoefde ik toch alleen maar de massage te betalen.

Ze is op vakantie dus link naar adv. op SJ is tijdelijk offline.
 
@DonMuang
Bedankt voor je recensie, maar lukt het misschien nog om het voorvoegsel recensie toe te voegen?
En het is de bedoeling dat je alleen extra's vermeldt die je hebt gedaan.
 
@DonMuang
Maar bare seks heb je toch niet gedaan?
Nee, daar heb jij gelijk in maar die heb ik er wel bijgezet als een soort waarschuwing. Het is namelijk niet zo dat ze het je vraagt maar gaat gewoon ineens voor je staan, zo van ...... schuif hem er maar in. En dat spontane verrassing moment is waar de meesten de fout in gaan met miosschien wel alle gevolgen van dien. Normaliter ben ik ook niet zo sterk maar bij haar wist ik me om de eoa reden prima te controleren
 
Heeft ze een andere naam tegenwoordig? Hoe vinden we haar?!
Of ze onder een andere naam adverteerd weet ik niet. Het is ook niet zo dat ik wekelijks SJ uitpluis op zoek naar haar. Is ook niet nodig want heb haar nummer echter zoals zo vaak al aagegeven hier (ook in PM): Ik heb het nummer enkele weken gelden aan 1 persoon doorgegeven. Toen hij haar belde gaf ze duidelijk aan tijdelijk gestopt te zijn. Aan mij heeft ze gevraagd niemand het nummer te geven, dus dat respecteer ik. Sorry
 
Denk dat Mara er helemaal mee is gestopt. Haar nummer is uit WA verdwenen, en het andere nummer wat ik van haar heb (niet zakelijk) reageert ze ook niet meer op. Zie ook geen advertenties meer staan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan