Recensie Marcela, House of Pleasure, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelvrind

Wandelaar
53
27/10/21
73
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/5918702-marcela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij de voorstel ronde hoewel er zeker 3 dames waren die ik nog niet kende, toch gekozen voor een oude bekende, Marcela. Was al weer 5 jaar geleden dat ze voor het laatst in HOP was. Ze is Colombiaans, uit de buurt van Medellin.
Tsja, wat moet ik er van zeggen. Eigenlijk was alles zeker bovengemiddeld, en toch geen echte klik. Heerlijk tongzoenen, voor mij bijna een must. PZC idem, vol overgave en ook best diep. Liet zich lekker likken en vingeren, kwam ook na langdurige aandacht tot een trillend orgasme.
Uiteindelijk op haar borsten geëindigd.
Als je dit allemaal zo leest was het toch een verdomd goeie date...en... toch....?

Ik zal een tweede ronde moeten doen om een definitieve mening te vormen.

groetjes

Wandelvrind
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/marcella-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag op de bonnefooi naar HOP geweest. Bij de line up stelde ook Marcela zich voor. Ik had de voorgaande recensie al gelezen en was eigenlijk wel nieuwsgierig geworden, haar uiterlijk stond me ook erg aan.

Prettig contact, vrolijke vrouw. Alleen jammer dat mijn Spaans en haar Engels slecht is. Maar we begrepen elkaar wel. Mooi lichaam, borsten wel bewerkt maar dat hinderde mij niet.
Inzet van haar was goed, het klikte gaandeweg steeds beter tussen ons.
Het geilste vind ik haar pijpkunsten. Precies zoals ik het graag heb, sensueel, langzaam en van tijd tot tijd lekker diep. En hoe ze mij daarbij aankeek met haar knappe koppie....man man 😍

Op het laatst was ze zo botergeil dat ze mij flink bereed in cowgirl tot ik het niet meer hield en het rubbertje flink volspoot. Ik ga binnenkort nog eens terug voor minimaal een uur of langer heb ik met haar afgesproken. 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan