Recensie Margarita, Hofje 17 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik er langskom is het standaard even aan het hek voelen. Alle afgelopen keren, tm 2 september, zat het smiddags op slot. Vandaar mijn opmerking.
Ik betaal nooit. Op slot? dan ga ik niet naar binnen.
Het bedrag is inderdaad 1 Euro.

Laatst bewerkt:
Ik vond ook wel eens toen het gratis was 1 of 2 euro in het bakje mensen hadden het niet door dat het gratis was in die tijd vond niet zo veel in het bakje dat ik 1 van de dames kon betalen en ik bleef er ook niet bij staan om daar van rond te komen dacht ik zeg het zelf wel even dus mensen het is uiteraard niet mijn beroep en uiteraard kan ik daar ook niet van leven dus dan weten jullie dat ingeval

Wat ik zojuist niet verteld had. Smorgens vroeg opent het Hofje om 10.00 Het draaihek is dan open. Ik heb vaak, zeg maar altijd, een andere afspraak in de stad om 11.15 uur. Loop dan vaak vooraf plm.11.00 nog even naar het Hofje. Het draaihek is dan altijd nog open. Yaris, Margarita, Isabel, Millie (nu afw), Sara, de krulletjes dame op 10 en nog een paar anderen, zijn dan al wel aanspreekbaar.
Maar dat moet je willen zo vroeg.

Beste jazo ik kan nog niet zo vroeg heb nog geen pensioen dus over dag nog steeds werkzaamheden te doen misschien iets voor andere mensen die wel zo vroeg kunnen misschien uit de nachtdienst weg of zo iets maar mij persoonlijk lukt mij dat nog niet misschien in de toekomst maar gelukkig maar nog even uitstellen want het leven gaat mij al snel genoeg vind ik persoonlijk hoor dus geniet er maar van zou ik tegen iedereen wil zeggen leven is zo voorbij voor dat je het weet

Die euro is uiteraard het probleem niet.
Maar wel als die voor niets blijkt.
Als dame xx er niet is, of net bezig met een klant.
Of dat er verder niet een dame naar mijn smaak is.

Dan loop ik er weer uit. Weg euro.
Is er niks in de andere huizen, wil ik weer even in het Hofje kijken.
Weer een euro dus.

Zul je zien, is er weer niks.
Nee, ik blijf niet aan de gang.

Dus sla ik het Hofje over.

Hofje zitten anders wel dames die lekker pijpen firm dat weet ik maar jij ook uiteraard dat zeg ik uiteraard met en grapje maar ja sneu geld maar goed we kunnen het ook niet als we dood zijn het geld mee nemen als je als voorbeeld begraven wilt worden en mensen weten dat je geld mee neemt de grond in graven ze je ook nog en keer op uiteraard in de nacht want eigenlijk is geld en raar ding maar uiteraard we kunnen niet zonder geld want leven kost nu eenmaal geld dat is zo en dat blijft zo inderdaad fijne dag nog iedereen

Terug
Bovenaan Onderaan