Recensie Margarita/Margo, Almere (vh Waalwijk, Den Bosch, Amstelveen) 4,44 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Some zit het mee, soms zit het tegen. Geheel tegen verwachting in (andere reviews hier) een date gehad die heel anders uitpakte dan verwacht.

Wat was er mis? De klik was er totaal niet. Het ging eigenlijk al mis na 1 min toen bleek dat ze geen zin had in tongzoenen. Hygiene is het probleem niet, ik heb een fris wit gebit zonder scheve tanden, tandsteen, gaatjes enz. Ik flos, spoel en poets mijn tanden voor elke date. Denk dat ik gewoon haar type niet was, maar dat zet wel de toon voor een date. En eerlijkheidshalve was dat wel een beetje wederzijds want op basis van de foto's verwachtte ik ook wel een dame die me meer in de smaak zou vallen. So be it, als je daarna waanzinnige sex hebt samen omdat je elkaar goed aanvoelt dan kan dat veel goed maken. Helaas gebeurde ook dat niet van beide kanten. Ze heeft verder wel van alles gedaan om het tij te keren, ik ook. Dat heeft alleen niet mogen helpen helaas.

Ik heb het 'niet willen tongzoenen' niet bespreekbaar gemaakt verder omdat het een moodkiller is en sommige dates alsnog erg lekker 'aflopen' 😉 maar met Margo was dit niet het geval.

Margo is wel lief, communiceert in basic Engels en een heel mooi gezicht met prachtig rood haar. Aan sommige foto's is flink gesleuteld, maar los daarvan is het geen onaantrekkelijke dame. Geen herhalingsgevaar voor mij dit keer.

Aangezien andere wandelaars zo te lezen veel plezier aan haar beleven moet je voor jezelf bepalen hoe veel waarde je hecht aan mijn review. Soms is de chemie er gewoon niet.
I also want to point out one thing, when I just don't take some men and for some reason they then start writing nasty things. Well, I just don't want to accept them. This is my personal decision.👌🥰

yeah you not improving your sales pitch @Margo
big change those two message you wrote is a good reason for 10-20-50-100 guys to not meet you

//Edit mod: vanaf hier weer verder met recensies graag!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan