WHEM Margje, Best

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij Margje in de camper geweest. Nog nooit gedaan, maar was best leuk om eens mee te maken. 50 euro voor n half uurtje is ook prima te doen. Wassen en douchen is natuurlijk onmogelijk, dus vochtige doekjes. Gebeld, appje gestuurd als ik er was. Binnen gaan, betalen, uitkleden en hop aan de gang. Tz, pzc, 69 en nmc. Drie standjes geneukt en weer vertrokken. Niet heel uitgebreid maar gewoon lekker je zak legen...😃
 
Ik ben bij Margje in de camper geweest. Nog nooit gedaan, maar was best leuk om eens mee te maken. 50 euro voor n half uurtje is ook prima te doen. Wassen en douchen is natuurlijk onmogelijk, dus vochtige doekjes. Gebeld, appje gestuurd als ik er was. Binnen gaan, betalen, uitkleden en hop aan de gang. Tz, pzc, 69 en nmc. Drie standjes geneukt en weer vertrokken. Niet heel uitgebreid maar gewoon lekker je zak legen...😃
Beste Zuideling, weet u of Margje nog actief is, zo ja hebt u haar contactgegevens, PM graag. gr. thijs
 
ik ben recent bij haar geweest, in een nette woning in Breda
niet echt heel opwindend
ongezellige kamer, licht en koud
pijpen en neuken was afgezien van onnodig gekreun wel ok
ze is niet heel aantrekkelijk met wat te veel kilootjes
wel vriendelijke vrouw
meer buurvrouw dan milf
al net al niet voor herhaling
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan