WHEM Zeeuwse babbelaar ervaring(en)?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger vaker geweest toen ze met haar man in camper naar Limburg kwam.
Sex was goed. Zeker voor die prijs.Is een geile dame.
In camper was het een lopende band werk. Terwijl ik in auto zat te wachten. Zag ik mijn voorgangers naar binnen en buiten lopen 😂😂
 
Ben een paar keer bij ze thuis geweest. Niet meteen de knapste, maar super vriendelijk en je kunt ook nog een goed gesprek met har hebben…:Het zou zomaar je buurvrouw kunnen zijn…. En je zou nooit weten wat er afspeelt….. totdat je haar kleren uit ziet gaan, haar piercings mag bewonderen. Super geile vrouw.

Ik ben nog nooit in de camper geweest alleen thuis in Breda en dat was geen lopende band …..

Dit is een van de weinigen die mij binnen 5 min klaarkrijgt terwijl zij bovenop zit….

Kom helaas weinig meer in Breda, anders ging ik er vaker langs.
 
Heeft iemand misschien een idee waar haar contactinfo staat? Zat het even na te kijken omdat ik wel weer eens zin had, maar kan niks terugvinden in mn adresboekje
Haar advertentie staat momenteel online, dus als je snel bent....

//Mod Edit: géén prive nummers delen aub !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb haar ook thuis bezocht. Alsof je je buurvrouw neukt.
Ik vind haar op een of andere manier wel geil. Mooie schone slaapkamer, lijkt speciaal ingericht voor haar geile thuisactiviteit. Volgens mij moet ze sexverslaafd zijn of zoiets, maar ik heb t haar niet gevraagd.
Ik ga zeker nog eens terug.
 
Ook een aantal keren geweest. En het is altijd super met haar. Het kan inderdaad zo je buurvrouw zijn. En je verwacht het niet van haar. Maar als het kleren uit zijn. Laat ze je helemaal genieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan