WHEM Margo, Roosendaal vh Leerdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij heeft die eerder geadverteerd als Eva. Maar ik ben niet helemaal zeker.

 
Ik heb haar vandaag bezocht voor drie kwartier. Aangezien er weinig te vinden was over haar maar een account aangemaakt om mijn ervaring te delen.

Bij het maken van een afspraak werd mij op basis van de schrijfstijl al duidelijk dat het geen nederlandse dame betreft. Geen probleem verder. Je krijgt een straatnaam in Leerdam, bij aankomst moet je aangeven dat je daar bent. Vervolgens krijg je een huisnummer en ontvangt ze je in een body in de gang.

De dame zelf zou best de vrouw van op de foto's kunnen zijn, een jaar of 5 terug.

De massage is verder prima ondanks de moeilijke communicatie. Mij werd bij het maken van de afspraak niet duidelijk wat er behalve body to body en een handmatig hoogtepunt bij de prijs in zat. Gedurende de massage pakte zij echter een condoom en begon naast handwerk ook te pijpen. Uiteindelijk tot een prima hoogtepunt gekomen wat zij vrij knap uitgemikt heeft zodat het gelijk op was met het einde van de drie kwartier.

Herhalingsgevaar: het was prima, als ze er over een paar weken nog zit ga ik weer eens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan