Recensie Mariëlle, Leiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sigar

Newbie
10
10/12/21
19
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lieve-volslanke-dame-wil-samen-genieten-150_8059970
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit word mijn eerste review op deze forum, op de vorige had ik mijn sporen al verdient, maar als je wat ouder wordt dan heb je wat vaste adressen. Maar soms verschijnt er een dame die mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, zoals deze.

Het contact loopt via de mail. Al vrij snel had ik haar nieuwsgierigheid gewekt, want ik wilde wat anders, namelijk roleplay.
Affine na een paar mailtjes en foto was de afspraak gemaakt en binnen een week was de afspraak geregeld.

Ik had met haar afgesproken dat ze een WA zou sturen als ze bij me voor de deur stond, ze was iets verlaat maar dat had ze tijdig laten weten.
Zo gezegd, zo gedaan, ze stond voor mijn deur en ze had keurig netjes een WA gestuurd, zo kon ik al naar de deur toelopen. En daar stond ze, een leuke verschijning en keurig netjes gekleed.
Een leuke verschijning, volslank en een paar pretoogjes.
Ze kwam een klein beetje timide over, maar ik kan me dat ook wel weer voorstellen als je bij een vreemde binnenkomt.

Na wat te drinken hebben ingeschonken en het plan doorgenomen te hebben (roleplay), was het tijd om te beginnen.
Ik ga niet teveel in op de roleplay, dat is iets tussen haar en mij, maar we hebben er wel om gelachen.
Je moet het zo zien, je hebt een fantasie in je kop en daar geef je een eigen inhoud aan.

Na de roleplay werd het natuurlijk tijd voor het intieme gedeelte. Eigenlijk wat in haar profiel staat doet. En de meeste hebben we wel gedaan.
Ik heb dit ook bij de extra's ingevuld, maar daar betaal je niet extra voor.
Als ik dit verkeerd heb gedaan, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dus heb ik de afbeelding van haar mogelijkheden als afbeelding toegevoegd.

Ze zoent heerlijk mee, tongzoenen is geen probleem. 1 voordeel, ze geniet zelf ook. Ik gaf haar een likbeurt en hier genoot ze intense van, geen fake.
Ze heeft mijn pik bereden met een speciale condoom, soort ribbeltjes aan de buitenkant, die meer stimulans bij de dame geeft, nou dat effect had het zeker.
Ze heeft me klaar gepijpt. Als ik kritisch mag zijn, dan komt ze niet direct tot de Nisfiks-catagorie, maar die benaderd ze vrij goed. Tijdens het pijpen kwam ze geknield naast me zitten, zo kon ik makkelijk bij haar kutje, ze kan wel een paar vingers hebben en was flink nat, ook heb ik een vinger anaal gedaan en zo was het voor mij compleet, zeker toen ik in haar mond klaar kwam.

Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
Deze dame doet het echt voor de lol, dus heren wees lief voor deze zeldzame dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan