Recensie Maria, Antwerpen, Schippersstraat 7 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkOvl

Wandelaar
Forumpionier
46
12/07/21
122
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maria, SS nr 7. Lekker dikke pik om te zuigen. Heerlijk geneukt missionaris met kussen onder haar kont. Beloofd tongzoenen maar bijt bijna je tong eraf, enigste minpunt. Al iets ouder, maar verzorgd en vriendelijk
 
Na aanraden hier toch mijn nieuwsgierigheid gewekt en gaan kijken voor Maria..
was rond de middag...niemand te bespeuren.
Uiteindelijk rond 15.30 hr kwam iemand aangewandeld met bril op die een praatje maakte met de aanwezige Shemales uit de SS..
bleek uiteindelijk Maria te zijn.
Aan de deur kennis gemaakt en afspraak gemaakt dat ik beginner ben en een All-in behandeling wou, inclusief klaarkomen van haar ook.
Uitgekleed, wasje en hopla, het bed op....
Wat gezoend en elkaar rustig gepijpt.
Zij heeft me dan geneukt MC voor een tijdje maar hield dit niet vol wegens verdwijnen van haar erectie .
Zij heeft me dan manueel met wat olie klaargetokken en zichzelf dan gaan wassen....zonder klaarkomen van haar dus zoals wel aan de deur overeengekomen was..
Beetje teleurgesteld uiteindelijk vertrokken.....
Ze heeft tijdens de sex telkens gezegd...THINK ON MARIA.....
Een volgens bezoekje zal er waarschijnlijk niet onmiddellijk meer inzitten...
 
Boobie1 bedankt voor de eerlijke recensie van Maria. Ik heb haar al dikwijls zien staan maar qua uiterlijk is ze niet mijn ding. Ik heb wel al veel ervaring met T girls zowel in SKW als Prive. Ik heb geen obsessie met dat ze klaarkomen. Ik wil er ook niet extra voor betalen. Tot nu toe is er nog nooit eentje vrijwillig klaargekomen. Ik begrijp het wel, als ze klaarkomen kunnen ze het volgende uur niets meer doen, dat moet betaald worden. Wat betreft liegen daar ken ik wel iets van. Zowel bij meisjes als Tgirls. Zo heb ik graag tongzoenen. Soms wordt dat beloofd bij de afspraak maar wordt dat niet gedaan of zodanig dat het niets voorsteld. Wat ik absoluut moet afleren is bijbetalen tijdens de sex. Je bent opgewonden en je krijg zin in iets en je betaald meestal 50euro bij maar dat iets valt meestal tegen vooral omdat het maar enkele minuten duurt of slecht wordt uitgevoerd. Met 'iets' bedoel ik verschillende dingen.
 
Boobie1 bedankt voor de eerlijke recensie van Maria. Ik heb haar al dikwijls zien staan maar qua uiterlijk is ze niet mijn ding. Ik heb wel al veel ervaring met T girls zowel in SKW als Prive. Ik heb geen obsessie met dat ze klaarkomen. Ik wil er ook niet extra voor betalen. Tot nu toe is er nog nooit eentje vrijwillig klaargekomen. Ik begrijp het wel, als ze klaarkomen kunnen ze het volgende uur niets meer doen, dat moet betaald worden. Wat betreft liegen daar ken ik wel iets van. Zowel bij meisjes als Tgirls. Zo heb ik graag tongzoenen. Soms wordt dat beloofd bij de afspraak maar wordt dat niet gedaan of zodanig dat het niets voorsteld. Wat ik absoluut moet afleren is bijbetalen tijdens de sex. Je bent opgewonden en je krijg zin in iets en je betaald meestal 50euro bij maar dat iets valt meestal tegen vooral omdat het maar enkele minuten duurt of slecht wordt uitgevoerd. Met 'iets' bedoel ik verschillende dingen.
idd, ik ben nog tevreden bij Maleena, die tongzoent wel stevig en vol overgave en pijpt als de beste.....helaas is ze niet zoveel meer aanwezig....denk zelfs nu ook niet tot na Nieuwjaar...??
 
Wat een geile shemale is het ben er donderdag langs geweest lekker aan die dikke pik gezogen. Daarna heeft ze me geneukt in verschillende standjes. Ze is hygiënisch en aardig zeker aanrader ondanks de leeftijd een geile ding is het
 
Heb Maria al meerdere keren bezocht en altijd een lekkere date gehad. Ik denk wel dat ze iets ouder is dan 40. Ze is groot en heeft een typische Zuid-Amerikaanse shemale look (ronde kont, betje hoekig gezicht, mooie silicone borsten). Ze heeft ook een behoorlijk groot geweer. Bij mij is de klik er in ieder geval. Bij mij is ze wel al een aantal keer klaargekomen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
IK heb Maria vaak bezocht maar deze keer was de date afschuwelijk .
ze had een niewe coifuur blond gekrold , was onmiddekijk over meer centen bezig, haar borsten zijn nog altijd prachtig maar haar kont is vol met celluliet en te vettig geworden . bij aankomst gezegd dat ze heel actief was naa haar lange vacanties in Ecuador , maar dat was ook niet waar : kreeg zijn klit moeilijk half hard. Natuurlijk onmogelijk van top te zijn . ze wou ook niet bottom zijn (alhoewel ik haar medere keren al genomen had) dat was genoeg voor mij; mij weer aangekleed en naar Gina in de Vt geweest
 
Ik heb onlangs exact dezelfde ervaring gehad met Maria. Vroeger meestal heel goed, maar nu een tegenvaller. 60 ipv 50 betaald (ze zag die extra 10 euro in mijn portefeuille zitten, stom van mij), maar zeker geen betere service. Ze heeft me maar kort geneukt, ze was nog niet echt in vorm na haar lange vakantie zei ze. Ga voorlopig niet meer direct teruggaan bij haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan