Recensie Maria, Antwerpen, Villa Tinto 23 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
929
21/09/21
1.550
72
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Maria is een redelijk kleine dame met geblondeerd haar en een bril. Ze ziet er wat streng en schattig tegelijk uit 😋
Eens binnen vraagt ze meteen om langer te blijven. Het is m'n eerste bezoek bij haar dus ik start dan zoals altijd met €50 wat maar een kwartier blijkt te zijn bij Maria. Ze geeft het nog niet zo snel op en blijft maar proberen. Ze neemt uiteindelijk m'n hand vast en geeft me haar meest zielige blik. Had misschien gewerkt als ik dronken was maar dat was ik nu niet dus blijf bij €50. Dan probeert ze nog met pzc, daar ga 'k ook niet op in.
Pijpen is niet slecht maar heel kort, ik voel de bui al wat hangen. Over naar intiem maar vraag eerst of haar BH uit kan, dat doet ze gelukkig want ze heeft zeker mooie borsten (kleine B- of grote A-cup). Haar kutje is zeer aangenaam. Spijtig dat er maar weinig leven in haar zit. Wellicht mijn straf omdat ik niet meteen wou bijbetalen... Al redelijk snel kwam dan de opdracht om te finishen want had nog twee minuten. Ik denk dat ze haar smeekbede vooraf ook zes dubbel meerekende want naar mijn gevoel was het nog lang geen kwartier. Stelde nog een handjob voor maar dat was geen optie. Het vriendelijke was er intussen bij haar ook wat af. Echt grondig wassen deed ze niet, enkel achteraf wat oppervlakkig aan de lavabo.

Jammer, moest ze nu wat meegedaan hebben had ik waarschijnlijk alsnog bijbetaald en langer gebleven want ze heeft best potentieel. En wie weet, nog vaak terug gekomen ook. Dat zal dus nu niet gauw gebeuren.

Het zou wel eens kunnen dat dit over dezelfde dame gaat want ik merk wel wat gelijkenissen. Hoewel ik van haar begreep dat ze nu een maand in Antwerpen is.

Terug
Bovenaan Onderaan