Recensie Maria (Bul) naast sphinx/tegenover Kenzo 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stalloni

Vaste klant
154
20/02/22
85
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week bij Maria geweest. Ik ging eigenlijk voor Tina maar die was nog in verlof.
Maria is een kleine Bulgaarse die in de vitrine leuk uitziet maar op de kamer een koude afstandelijke jongedame blijkt te zijn. Pijpen was slecht ( verder dan het eikeltje was al een hele inspanning) het neuken viel op zich wel mee, je kon wel goed doorstoten. Zonde van de centjes maar nooit geschoten is altijd mis. Voor mij geen 2e keer.
 
Vorige week bij Maria geweest. Ik ging eigenlijk voor Tina maar die was nog in verlof.
Maria is een kleine Bulgaarse die in de vitrine leuk uitziet maar op de kamer een koude afstandelijke jongedame blijkt te zijn. Pijpen was slecht ( verder dan het eikeltje was al een hele inspanning) het neuken viel op zich wel mee, je kon wel goed doorstoten. Zonde van de centjes maar nooit geschoten is altijd mis. Voor mij geen 2e keer.
Is dat de linkse in die 2 ramen die zo verder van de straat staan?
 
Nee de rechtse, kleinste van de 2. Wel die 2 ramen verder van de straat.
Hoe noemt die tent daar ook al weer ? Ik dacht Aphrodite maar ben niet zeker en wil geen andere dame benadelen.
De rechtse, das die da nooit goesting heeft precies als ik er door kom, de linkse is altijd enthousiast

Ja Aphrodite is de naam van de bar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan