Recensie Maria Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gd30

Vaste klant
118
06/10/21
117
25
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2614761-maria
Totale kosten (in euro)
€80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag op kinky deze dame benadert. Via Whatsapp reageerde ze erg snel. Met kusjes en lieve woorden. Adres en foto en prijs categorie. Eerst afgesproken om 14:00. Daarna werd het om 15:00. Omdat zij nog niet gereed is. Om 14:55. Kreeg ik een berichtje sorry baby. Can you come at 15:45. (Ook deed ze een face time check om jouw te kunnen zien en vraag om je afkomt)Vooruit dan maar. Ondertussen ik even een drankje doen en de omgeving verkennen. Locatie is in een bekende straat van Scheveningen. Aan de andere kant van de drukke winkelstraat. Eenmaal aangekomen verstopte zij zich achter de deur. Geeft aan dat ik stil moet zijn voor de buren. Schoenen uit gedaan en gelijk richting slaapkamer. Zij had een badjas aan en met haar blonden haren over haar gezicht. Afspraak gemaakt voor een half uur. Pzc en klaar komen over haar borsten. Cim en cif wilde ze niet. Al staat het op kinky als optie. Beffen en French kiss mocht ik wel. Maar daar heb ik geen zin in. Foto's op de site was een slanke dame. Gezicht is niet te zien. Foto die zij stuurde was ok. Gezicht en lichaam is aantrekkelijk. Maar helaas komt totaal niet overeen. In het echt een dikke mollige dame met een dikke buik. Hebt haar laten pijpen zonder condoom. Niet echt deepstroath. Veel spuug en trekkend en soppend deed ze dat. Na telkens 4-5 keer op en neer vraagt ze is dat ok. Netjes gevraagd of ze hard en don't stop te gaan pijpen. Maar toch nog telkens stoppen en vragen of het ok is. Ze wilde snel over op sex gaan. Condoom erop en begonnen met missionaris want doggy wilde ze niet. Na vier keer stoten moest ik stil en zachtjes doen. Want de buren zal het kunnen horen. Toch maar geprobeerd om verder te neuken. Maar het was echt niks. Condoom eraf gehaald en ík begon mezelf te trekken uiteindelijk over haar buik/borst klaar gekomen . Eenmaal klaar gekomen bood ze mij aan om te gaan douche. Ik onder de douche en verfrissen dat is erg fijn. Want haar woning ziet er erg gezellig uit. Ze verwisselde intussen haar bedgoed voor de volgende wat erg hygiëne is. En dat was goed. Dus samen gevat. Nep profiel en foto's. Zij weet je wel lief aan te spreken en erin te begeleiden en alles snel afwerken. Ik zal zeggen no go.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan