Voormalig lid 6846
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren

- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maria-xx-9.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik heb al verschillende keren met haar proberen af te spreken maar het kwam er tot nu toe niet van. Uiteindelijk gisteren, vrijdag is het toch gelukt.
Het is het meisje van de foto's. Ze is duidelijk nieuw, maar doet alles zonder klagen. Ze laat gewillig met haar spelen en ze werd echt kletsnat in 69. Neuken kan beter, maar als je zelf het initiatief overneemt kan je wel fijn doorstoten. Ik vond het een onverwacht goede ervaring.

Het is het meisje van de foto's. Ze is duidelijk nieuw, maar doet alles zonder klagen. Ze laat gewillig met haar spelen en ze werd echt kletsnat in 69. Neuken kan beter, maar als je zelf het initiatief overneemt kan je wel fijn doorstoten. Ik vond het een onverwacht goede ervaring.

haar even getemperd en haar uitgebreid beginnen beffen waar ze duidelijk hoorbaar van genoot…. Heb er geen vingers bij gebruikt en ook niet gevraagd want het was zo ook hoorbaar ok…. Daarna heeft ze me klaar gepijpt en kwam ik klaar is haar mondje …. Dit ging ze netjes uitspoelen waarna we er weer opnieuw aan begonnen …… maar de tijd was te kort voor een 2 E ronde. Wat een meid ! Al heel wat gewandeld maar deze is absoluut de beste ervaring ooit
 haar even getemperd en haar uitgebreid beginnen beffen waar ze duidelijk hoorbaar van genoot…. Heb er geen vingers bij gebruikt en ook niet gevraagd want het was zo ook hoorbaar ok…. Daarna heeft ze me klaar gepijpt en kwam ik klaar is haar mondje …. Dit ging ze netjes uitspoelen waarna we er weer opnieuw aan begonnen …… maar de tijd was te kort voor een 2 E ronde. Wat een meid ! Al heel wat gewandeld maar deze is absoluut de beste ervaring ooit