Recensie Maria, Diepenbeek 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6846

Wandelaar
42
09/01/22
13
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maria-xx-9.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb al verschillende keren met haar proberen af te spreken maar het kwam er tot nu toe niet van. Uiteindelijk gisteren, vrijdag is het toch gelukt.

Het is het meisje van de foto's. Ze is duidelijk nieuw, maar doet alles zonder klagen. Ze laat gewillig met haar spelen en ze werd echt kletsnat in 69. Neuken kan beter, maar als je zelf het initiatief overneemt kan je wel fijn doorstoten. Ik vond het een onverwacht goede ervaring.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Derde keer op een jaar dat ik haar bezocht. De eerste keer was geweldig, gisteren was ronduit slecht.
Ze is enorm knap (zie foto's) en daarom waarschijnlijk constant bezet. Alles met tegenzin: pijpen zeer kort, neuken enkel missio en vingeren mocht niet meer.

Jammer want de eerste keren met haar waren wel echt goed.
 
Begrijpelijk maar je betaalt wel de volle pot voor een slecht ervaring, eigenlijk zou ze dan een deeltje moeten terugbetalen want zelf zal ze ook wel weten dat de dienst niet goed was!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/marialove-sex.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)


&






Tja, overwerkt of niet....., gisteren toch maar een bezoekje gebracht dus. :giggle:
Contact alleen via SMS, lastig wel maar het werkt.
Ontvangt in La Mirage, prima locatie en kamer..
Ze is de dame van de foto's, alles naturel en opgegeven leeftijd van 22 in de eerste ad lijkt me wel te kloppen. Naar eggen komt ze uit Litouwen, niet Zweeds dus zoals tweede ad vermeld. :censored:🫣
Vooraf ff onder de douche, hele stapel schone handdoeken op voorraad, prima geregeld.. (y)
Beetje timide/terughoudend in het begin, zoent wel lekker en tongetje komt erbij zodra ze opgewarmd is.
Ze geniet volop van oraal voorspel, haar al forse klit wordt nog flink forser. 🤪
Pijpt zonder en niet onverdienstelijk. Haar tempo beetje moeten afremmen, vind ik persoonlijk prettiger.
Nog ff in 69 gelegen, haar sterretje meenemen met tong vond ze prima, vinger echter niet toegestaan, in haar poes kon wel, drijfnat werd ze er van en ze wilde neuken.
Diverse standen kwamen aan bod, missio lijkt ze het meest te waarderen, zoent dan ook lekker voluit en lijkt echt wel te genieten.
Zo uurtje bijna volgemaakt, noodzakelijke condoomwissel wegens klapper tijdens doggy inclusief. 🙈
Pijpend finishen zat er niet in, zelf handje helpen werkte wel, lading over haar buik gelost.

Alles schoongemaakt, nog ff onder de douche, helaas niet samen en afscheid genomen.
Wellicht komt er een herhaling, nieuwsgierigheid voorlopig voldoende bevredigd. 😇
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Ik kom er ook net van. Bwa… ik loop er niet warm van.
Vriendelijke ontvangst, zeer mooi lichaam en verstaanbaar Engels. Mezelf even opfrissen was niet nodig voor haar.
In geen tijd lag ze naakt op bed terwijl ik me uitkleedde. Eenmaal op bed voelde de handdoek op bed hier en daar "nat".
Na afloop werd ook duidelijk waarom. Handdoek wordt niet ververst. Enkel opgeplooid tot de volgende klant.
Dame was duidelijk moe.
De handelingen waren ok maar ik heb al veel beter gehad. GFE hoeft voor mij zeker niet maar het zat er ook niet in lijkt me.
Geen herhalingsgevaar.
 
Ik kom er ook net van. Bwa… ik loop er niet warm van.
Vriendelijke ontvangst, zeer mooi lichaam en verstaanbaar Engels. Mezelf even opfrissen was niet nodig voor haar.
In geen tijd lag ze naakt op bed terwijl ik me uitkleedde. Eenmaal op bed voelde de handdoek op bed hier en daar "nat".
Na afloop werd ook duidelijk waarom. Handdoek wordt niet ververst. Enkel opgeplooid tot de volgende klant.
Dame was duidelijk moe.
De handelingen waren ok maar ik heb al veel beter gehad. GFE hoeft voor mij zeker niet maar het zat er ook niet in lijkt me.
Geen herhalingsgevaar.
Bij mij hield ze lingerie aan toen we eraan begonnen. Handdoeken lagen er denk ik wel 10.... Waren die allemaal op? Ik wil mezelf niet bestoefen maar ben best mooie man en dat scheelt natuurlijk ook enorm hoe de dame zich inzet. Zou niet mogen maar is toch logisch.... ik heb nooit geen betere gehad die ik "gratis" neukte
 
Bij mij hield ze lingerie aan toen we eraan begonnen. Handdoeken lagen er denk ik wel 10.... Waren die allemaal op? Ik wil mezelf niet bestoefen maar ben best mooie man en dat scheelt natuurlijk ook enorm hoe de dame zich inzet. Zou niet mogen maar is toch logisch.... ik heb nooit geen betere gehad die ik "gratis" neukte
Gratis???
 
Bij mij hield ze lingerie aan toen we eraan begonnen. Handdoeken lagen er denk ik wel 10.... Waren die allemaal op? Ik wil mezelf niet bestoefen maar ben best mooie man en dat scheelt natuurlijk ook enorm hoe de dame zich inzet. Zou niet mogen maar is toch logisch.... ik heb nooit geen betere gehad die ik "gratis" neukte
In de badkamer lagen er genoeg handdoeken maar ik bedoel het badlaken dat ze op het bed legt. Deze werd vandaag al duidelijk goed gebruikt door medewandelaars. Bah!
Voor de rest denk ik dat ze moe was. Begrijpbaar, op het einde van een werkdag maar mijn €'s zijn evenveel waard als die van een ander dus daarom een matige score.
 
In de badkamer lagen er genoeg handdoeken maar ik bedoel het badlaken dat ze op het bed legt. Deze werd vandaag al duidelijk goed gebruikt door medewandelaars. Bah!
Voor de rest denk ik dat ze moe was. Begrijpbaar, op het einde van een werkdag maar mijn €'s zijn evenveel waard als die van een ander dus daarom een matige score.
Haar werkdag duurt tot over middernacht ....ik was er om half elf. Ze had kleine oogjes en zou best kunnen dat ze moe was maar haar service was top

Je kan ook soms gratis neuken hoor lol. Na avondje stappen of tinderdate
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maria-xx-9.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ondanks de wisselende reviews toch een bezoekje gebracht vandaag. Aangezien ze blijkbaar lange dagen draait, had ik het voornemen om eerder op de dag te gaan, in de hoop dat ze dan niet moe is. Zoals eerder gemeld wordt er enkel gecommuniceerd per SMS en geen whatsapp.

Gisterenavond berichtje gestuurd om te vragen of ik in de ochtend al afspraak kon maken, maar kreeg het bericht dat ze 's ochtends pas de indeling maakt.
Wel snelle reacties op mijn berichten dus dat was prettig. Vanochtend te horen gekregen dat ik dan rond het middaguur me mocht melden, helemaal prima.

Eenmaal aangekomen deed zij zelf al de deur open en pfoe, die meid heeft een mooi figuur. Even de financiën afgehandeld en daarna mocht ik mezelf opfrissen in de douche. De douche had wat kuren (paar stangen lieten een beetje los), maar vervulde toch nog wel zijn functie. Handdoeken in overvloed maar dat kan nog aan het tijdstip liggen.

Toen ik uit de douche kwam lag ze al zijwaarts klaar in enkel haar lingerie. Mooi knalrood setje en gelukkig goedgehumeurd. De opbouw was lang en intens met een lange (tong)zoensessie. Ze streelt je ondertussen over je hele lichaam en de kleine generaal werd daarin ook al vaak meegenomen. Extra bonuspuntje voor haar gladde en zachte huid, maakt het extra sexy om je handen over heel haar lichaam te bewegen.

Pijpen (pzc) was beetje zacht mijn inziens, maar verder wel ok. Na een tijdje pakte ze het condoom erbij en stelde ik voor om haar eerst even te beffen.
Dat werd met een lach ontvangen en je kan ook wel zien dat ze ervan geniet. Vingeren mocht ook en al gauw kwamen er steeds meer kreunende geluidjes uit haar. Toen ze op een gegeven moment naar adem snakte gebaarde me ze daarna met een lach dat ze toe was aan neuken.

Begonnen met cowgirl en ze probeert tussendoor ook veel te zoenen. Poesje was goed strak en niks te klagen. Toen ze een beetje moe werd even naar doggy geswitcht. Prima uitzicht op het strakke lichaam met een lekker zacht kontje. Verder nog afgesloten in missio maar nog niet klaargekomen.

Mijn persoonlijke voorkeur is om klaar te komen tussen de borsten (heeft gewoon iets geils) dus ze heeft het afgemaakt met haar mond en handen. Toen het moment daar was, de hele lading over haar borsten geleegd.

Jammer genoeg gaat ze over 2 dagen weer terug naar haar geboorteland (Litouwen), maar ze zei wel dat ze na de zomervakantie weer terug zou komen!
Zeker eentje om te onthouden, met als pluspunt dat je tegenwoordig tevreden mag zijn met haar tarief (150 euro voor uur met pzc en tz).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Één van de laatste mindere reviews geschreven maar ben toch terug geweest tijdens haar vorig bezoek aan Diepenbeek. Dit omdat de reviews kort na mijn negatieve ervaring me tegenspraken en omdat mijn eerdere bezoeken wel steeds goed waren. Ik ben blij met de herkansing want de service was als vanouds.

Achteraf gevraagd of ze trio met Melissa zou willen doen, helaas niet..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maria-xx-9.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Maria langsgeweest, een eerste keer voor mij bij haar: wat een topervaring, topmeisje!

Heb me eerst even opgefrist in badkamer en toen ik in de kamer kwam lag ze in string/bh op bed te wachten, wat een verschijning! Zeer knappe dame!

Direct erbij gaan liggen en ze begon uit haar eigen met kussen, afwisselend met en zonder tong, een echt gfe moment! Ze kust echt goed, beter dan sommige van m'n exen 😂
Beetje elkaar aftasten, slipje uit, bh uit, ... en ze besluit dan om me te beginnen pijpen (zonder condoom). Ook dit doet ze lekker met afwisseling naar zuigen op m'n ballen. Ik mocht haar hoofd vasthouden en haar diep duwen.

Toen ik haar vroeg om op haar rug te liggen zodat ik haar diep in haar mond kon neuken, deed ze dat zonder aarzelen.

Terug rechtop nog wat pijpen en rubbertje errond. Ik vroeg voor doggy en heb haar echt hard geneukt; ik mocht ook wat slaan op haar kont, ze houd ervan. Mijn moment kwam helaas erg plots en snel 🙁😅

Kortom: een echte gfe ervaring gehad, ik ga sowieso nog eens terug om te kijken of het dan ook weer hetzelfde is. 10/10 voor mij!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer met Maria afgesproken. In een sexy kort rokje komt ze je halen in de bar. Zeer vriendelijk en bijzonder knap. Me even verfrist terwijl zij klaar ligt op bed in een sexy lingeriesetje. Zoenen en tongzoenen doet ze heel goed en je smelt helemaal van haar mooie ogen en lieve glimlach. Dan kleedt ze zich uit: superslank en mooie kleine borsten. Dan volgt een penismassage en mag ik haar vingeren. Ondertussen blijft ze lekker zoenen. Dan gaat ze over tot pzc. Al intenser meegemaakt, maar best goed. Gevraagd om 69, ook dat is geen probleem. Nadien komt ze boven op me zitten en beweegt ze met haar kutje over mijn penis terwijl ze me aankijkt, toch wel een geil moment. Dan condoom om (girl on top) en (weer) veel te snel klaargekomen, jammer ... Ze gaat zich even verfrissen en de laatste 10 minuten vullen we op met zoenen, vingeren en penismassage. Voor ik vertrek hebben we nog even gezoend en aan de deur geeft ze me nog een kus. Een ongelooflijk mooi meisje en echt een schatje, maar ondanks het feit dat het best wel een fijne ervaring was, had ik niet echt een wauw-gevoel.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook de eerste keer met haar afgesproken, wat een meid , alles naturel , geen tattoos . Die ogen . Financiële geregeld terwijl je doucht gaat ze op bed liggen in lingerie. Ernaast gaan liggen en onmiddellijk heerlijk tongzoenen, strelen … na een tijdje begon ze me te pijpen pzc diep en rustig,ze kent het 😉 haar even getemperd en haar uitgebreid beginnen beffen waar ze duidelijk hoorbaar van genoot…. Heb er geen vingers bij gebruikt en ook niet gevraagd want het was zo ook hoorbaar ok…. Daarna heeft ze me klaar gepijpt en kwam ik klaar is haar mondje …. Dit ging ze netjes uitspoelen waarna we er weer opnieuw aan begonnen …… maar de tijd was te kort voor een 2 E ronde. Wat een meid ! Al heel wat gewandeld maar deze is absoluut de beste ervaring ooit
 
Terug
Bovenaan Onderaan