Recensie Ema,Club Mirage, Diepenbeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raven501

Newbie
13
27/04/22
6
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ema-xxx.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tja... waar moet ik beginnen. Bij het begin zeker 😅
Club Mirage dus in Diepenbeek. Mooi pand en discrete parking. Bij aanbellen word je ontvangen door een vrouw, deze gaat de dame halen waar je een afspraak mee hebt.
Sta je dan te wachten op de gang, komt ze eerst afrekenen en kon al aan het gezicht aflezen dat het een dame was die er geen zin in had. Maar goed ik dacht mits wat opwarming komt het misschien nog goed. Daar had ik het dus al mis.
Eens op de kamer vroeg ze of ik me wou opfrissen, dit heb ik dan ook gedaan. Toen ik uit de badkamer kwam zat ze nog altijd op haar gsm te tokkelen.
Uiteindelijk begon ze haar kleren uit te doen en ging ze dood leuk op bed liggen en begon ze te vapen en zei 'give me a few minutes.' Ik dacht amai, we zijn nog niet eens begonnen, ging dan maar even langs haar liggen.
Nadat ze goed de tijd had genomen pakte ze mijn slappe heer vast, condoom er rond en begon dan maar te pijpen. Of wat je pijpen kan noemen tenminste. Met condoom voel je al minder maar hoe zij het deed voelde je helemaal niks.
Uiteindelijk na ocharm 3 minuten halfslap ging ze op me zitten.
Dat ging al iets beter, hier heb ik niet veel over te klagen. Rijd goed en laat je goed doorstoten.
Maarja de houding van haar was ondermaats.
Uiteindelijk heb ik dan maar doorgedaan en klaargekomen.
We waren dus ondertussen 15min ver van de 45 die ik betaald heb.
Zonder een woord ging ze onder de douche staan. Heb mezelf dan maar bediend en alles opgeruimt 😂
Nadat ze onder de douche uitkwam kleede ze zich aan. Toen had ik wel gevraagd voor een massage en dat er nog zeker een half uur was.
Lang gezicht alweer 😆
Op bed gaan liggen, heeft ze letterlijk 1 minuut met 2 handen gemasseerd, toen met 1 hand terwijl ze aan het vapen en zuchten was.
Het werd me toen dus duidelijk dat ze gehaast was.
Praten doet ze weinig, af en toe iets mompelen in haar eigen taal en thats it. Dus vaak zit je daar met vreemde stiltes.

Voor de mannen die gewoon een vluggertje willen om eens door te stoten zou ik zeggen ga ervoor.
Maar voor een romantische gfe of tederheid vergeet het maar.
Heb hier nog al dames bezocht, Laura, Margo, Marie dat waren toppers. Maar daar stopt het een beetje vrees ik.
In ieder geval probeer ik hier geen andere dame meer.
 
Oh excuseer, verkeerd geplaatst.
Neen, helaas heb ik haar deze keer niet gezien. Ze was waarschijnlijk achteraan bezig.

De gastvrouw bij Mirage zie je alleen als je aanbelt. Deze staat achter de bar en/of steekt zich weg. Niet echt een gemakkelijke mogelijkheid om te klagen als je geen lawaai wilt hebben op de gang (de dames zijn goed op de hoogte van het spelletje en leiden je na de "daad" buiten). Als je dan toch de bar in gaat, kan je je verwachten aan een hoop miserie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan