Recensie Maria, Diepenbeek 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hier volgt misschien een domme vraag:
Gezien ze in een champagnebar ontvangt, moet je dan nog kosten bijrekenen? Bvb voor een drankje voor jezelf én voor haar? Of kan je gewoon meteen met haar mee als je op voorhand hebt afgesproken?
 
Top, bedankt voor het antwoord @Groentje69!
Laatste vraag: weet iemand vanaf hoe laat ze meestal aan haar dag begint? Ik wil binnenkort eens langsgaan, maar kan enkel in de voormiddag en het is wel even rijden eer ik terug op mijn werk ben 😇
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is mijn eerste recensie omdat ik het wel nodig vond na deze

Bij het meenemen naar de kamer vond ik ze nog een beetje verlegen. Maar eens ze helemaal loskomt is dit echt een topper. Vol overtuiging doet ze alles. Ze geniet er zelf ook wel een beetje van naar mijn mening Ik ga hier niet te veel details neerzetten omdat ik dat zelf niet nodig vind maar dit is echt mijn nieuwe nummer 1.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maria-xx-9.html
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag eens richting Le mirage gegaan voor een date met Maria, het was een leuke ontmoeting met dit schattig meisje, conclusie meerdere hoogtepunten gehad en volledig voldaan huiswaarts gereden.
 
Ben er gisteren geweest, review volgt nog. Ze vertrekt volgende weekend terug huiswaarts om de feestdagen met vrienden/familie door te brengen. Na nieuwjaar ging ze terugkomen. Deze zondag heeft ze verlof, ze begint meestal rond 10-11 uur en cim is bij betalen :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had eerst met een andere dame afgesproken maar de recensies en de fotos op redlights trokken mij echt aan. Dus bij Maria een afspraak gemaakt. Was eventjes rijden voor mij richting Diepenbeek. Ook eerste keer in le mirage. Vind eerlijk gezegd dat de fotos beter uitzien dan in het echt. Haar gezicht heeft wat weg van Bunny Colby.

Ze zoent erop los alleen spijtig met tipje van de tong. Pzc gedeelte was zachtjes te noemen dus heb ik haar om gedraaid en even gebeft en zo terug naar boven gekropen om dan haar even te keel neuken. Ze kan wat hebben alleen niet te hard en ze pakt hem helemaal tot de stam... Intieme gedeelte was gewoontjes, een paar standjes gedaan en condoom gevuld.

Na de eerste ronde is ze meteen gaan douchen en zat ik daar naast haar lingerie. Ze rook ontzettend goed en dacht daar even aan te ruiken. Tot mijn verbazing stonk deze... Wel niks van geroken toen ik haar befte. Dan is ze naast mij komen liggen en dit hebben we minuten lang gedaan. Tot ze tijd vond dat we aan ronde 2 moesten beginnen. Tongzoenen werden heviger en met meer tong en ze pakte de condoom. Maar mijn plannen waren anders. Heb haar op haar rug gelegd met het hoofdje juist over bed en heb ik haar voor de 2de keer wat keel geneukt. Terug condoom erover, paar andere standjes en dan gevraagd of ze mij wou klaar pijpen met cim. Extra money zei ze. Dit niet gedaan en heeft ze mij klaar gepijpt, 2de lading op haar tieten.

Al bij al een mooie date. Herhaling is er zeker maar is wel duur dan de gewone 150/uur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan