Recensie Margo, Diepenbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6846

Wandelaar
42
09/01/22
13
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/margo-30.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik probeerde een afspraak te maken met Maria, maar kreeg een berichtje dat ze niet werkte die dag maar dat Margo wel kon. Na de foto's te controleren hierop ingegaan. De foto's kwamen goed overeen maar hier en daar wat bij gewerkt. Ze deed me een beetje denken aan Monica Scott. Het is een vrij stil meisje, maar ze liet goed met haar spelen. Na enige tijd beffen begon ze met haar natte kutje zelf enorm tegen mijn tong te schuren dus ze leek het wel lekker te vinden. Het neuken vroeg ze om het rustig aan te doen, maar dit kon stilletjes aan toch harder en uiteindelijk toch stevig kunnen doorstoten.
2 keer kunnen klaarkomen zonder veel woorden. Zeker geen perfecte date, maar wel een leuke namiddag beleefd.
 
Haar advertenties zijn onderdeel van dezelfde "ad placer" als bv Anna, Laura en Olga dus ik gok eerder op Le Mirage in Diepenbeek.

Heb Margo al 2 weken geleden gezien op RL en wou meteen gaan ( cause heet pateke ) maar rook naar de Mirage als locatie en ik doe niet graag clubs.

Deed ze ook CIM of face ?
Want er mee adverteren en effectief doen is naar mijn ervaring ook maar zus en zo.
 
Ik probeerde een afspraak te maken met Maria, maar kreeg een berichtje dat ze niet werkte die dag maar dat Margo wel kon. Na de foto's te controleren hierop ingegaan. De foto's kwamen goed overeen maar hier en daar wat bij gewerkt. Ze deed me een beetje denken aan Monica Scott. Het is een vrij stil meisje, maar ze liet goed met haar spelen. Na enige tijd beffen begon ze met haar natte kutje zelf enorm tegen mijn tong te schuren dus ze leek het wel lekker te vinden. Het neuken vroeg ze om het rustig aan te doen, maar dit kon stilletjes aan toch harder en uiteindelijk toch stevig kunnen doorstoten.
2 keer kunnen klaarkomen zonder veel woorden. Zeker geen perfecte date, maar wel een leuke namiddag beleefd.

Hoe was haar pijpen? Met of zonder cd?
 
Volgens mij zag ik deze dame in Mirage toen ik van een ander dame kwam. Het klopt dat afspraken niet worden nageleefd. 3x gevraagd of vingeren mogelijk was via sms en eenmaal op de kamer mocht mijn vinger er niet in.

parkeren en binnengaan is discreet
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/margo-30.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net terug van Margo.

Fotos zijn bewerkt met een filter, maar niet overdreven. Petite gewillig meisje die de flow goed aanvoelde en volgde.

Goede sex maar ze leek wat onervaren in het vak. Liet zich gewillig vingeren en was vrij strak bij PIV. Intens kussen met af en toe wat tong.

PZC was bijbetalen omdat ik dit zelf vroeg tijdens de afrekening, had ik dit niet gedaan had ze het waarschijnlijk niet doorgeteld.

Al in al een goede avond...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/margo-footfetish.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij deze dame op bezoek geweest en het was een uitstekende ervaring vanaf de ontvangst tot het weggaan. Echt een topper! Zeker 100% GFE en kijkt niet naar op de klok, ik we effectief 60min binnen. Laat je meteen op je gemak voelen. Ze geniet er zelf van en doet goed mee ;):love:

Voor herhaling vatbaar, ik ga zeker nog terug! Een echte aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren eindelijk bezocht.
Het is een heel mooie en lieve meid. Alle handelingen prima. 2x klaargekomen. De eerste keer al snel tijdens de seks (lekker strak), de 2e keer begon ze met een lange pijpsessie en maakte ze het af met de hand terwijl ze me lekker tongde.

Voor mij van hetzelfde niveau als Maria maar 30€ goedkoper.

Mij ziet ze terug.
 
Gisteren eindelijk bezocht.
Het is een heel mooie en lieve meid. Alle handelingen prima. 2x klaargekomen. De eerste keer al snel tijdens de seks (lekker strak), de 2e keer begon ze met een lange pijpsessie en maakte ze het af met de hand terwijl ze me lekker tongde.

Voor mij van hetzelfde niveau als Maria maar 30€ goedkoper.

Mij ziet ze terug.

Volledig mee eens, mij ziet ze ook terug 😏
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/margo-75
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Contact via sms en afspraak stond vast.
Aangekomen en bij de deur deed ze zelf open. Leuke meid en we gingen door naar de kamer.
Ik mocht mij opfrissen terwijl zij zich elders ging om(aan)kleden. Het duurde best een tijd voordat ze terug op de kamer kwam.

Zeer koude, kille indruk. Praat niet veel, korte antwoorden.
Op de vraag zoenen, ja doet ze, maar ze zoende niet terug.
Beffen kon ze wel waarderen.
PMC was prima, verder geen aanstalten gedaan voor zonder.
Intiem was wel goed, ze is strak zoals eerder als is beschreven. Eens zij aanspant dan moet je jezelf wel overgeven.

Ik ben ook eerder vertrokken, voor mij te afstandelijk/zakelijk. Hierdoor ook geen herhaling.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb hier al veel positieve en enthousiaste recensies geschreven, maar dit was voor mij althans een slechte ervaring. Ze liet me erg lang wachten en maakte een zeer koele, apathische, ongeïnteresseerde indruk en zei bijna niks. Ik moet toegeven dat dit veel impact heeft op mij, want ik vind dit een belangrijk aspect van een afspraak. Ze begon zonder veel passie wat te trekken, maar opgewonden raken lukte niet echt en van zoenen was geen sprake (terwijl ze zoenen én tongzoenen vermeldt bij haar mogelijkheden). Ik mocht wel aan haar poesje komen, maar ook niet al te veel. Uiteindelijk een condoom omgedaan en toen begon ze te pijpen. Ik was helemaal niet meer in de mood, maar kwam toch snel klaar ... De sfeer -als die er al was- was helemaal weg. Voortdoen had geen zin meer en zij had er ook duidelijk geen zin meer in en begon zich aan te kleden. Uiteindelijk van de bazin 40 euro van de 120 terug gekregen. Jammer, voor velen een positieve ervaring, maar blijkbaar niet voor mij ...
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar vraag me af of sommige dames waarvoor er mixed reviews bestaan het niet soms wat moeilijker hebben om zich in te zetten voor een 50plusser? Ben ook eens bij een dame op bezoek geweest die hier enkele zeer goede reviews had maar bij mij totaal ongeïnteresseerd overkwam…( ik ben van 1972)
 
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar vraag me af of sommige dames waarvoor er mixed reviews bestaan het niet soms wat moeilijker hebben om zich in te zetten voor een 50plusser? Ben ook eens bij een dame op bezoek geweest die hier enkele zeer goede reviews had maar bij mij totaal ongeïnteresseerd overkwam…( ik ben van 1972)
Interessant wat je zegt, ik ben nog een beetje ouder ... en dat zou in haar geval meegespeeld kunnen hebben. Ik zei ook tegen haar: I have the impression that you don't like me, maar dat ontkende ze dan wel ... Klopt zeker niet altijd, want ik heb ook al veel aangename ervaringen met jongere vrouwen (de meeste vrouwen in deze branche zijn trouwens jong ...) en met een aantal is er er zelfs een heel goede klik.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar vraag me af of sommige dames waarvoor er mixed reviews bestaan het niet soms wat moeilijker hebben om zich in te zetten voor een 50plusser? Ben ook eens bij een dame op bezoek geweest die hier enkele zeer goede reviews had maar bij mij totaal ongeïnteresseerd overkwam…( ik ben van 1972)
We raken wel off topic.
De mixed reviews kan inderdaad door leeftijd verschil komen, maar ik zou dit niet zo snel als conclusie trekken!
Ik ben net niet de helft van jouw leeftijd...
Dus wat betreft @Groentje69 en mij, wij hebben een slechte dag getroffen of geen klik of.. vul het zelf maar aan
 
We raken wel off topic.
De mixed reviews kan inderdaad door leeftijd verschil komen, maar ik zou dit niet zo snel als conclusie trekken!
Ik ben net niet de helft van jouw leeftijd...
Dus wat betreft @Groentje69 en mij, wij hebben een slechte dag getroffen of geen klik of.. vul het zelf maar aan

Misschien inderdaad een slechte dag, mijn ervaringen met haar zijn altijd positief geweest. We kunnen allemaal een slechte dag hebben en bij de meisjes kan het ook gebeuren, ik begrijp dat het jammer voor de centen is, maar het zijn ook gewone mensen gelijk ons allemaal
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/margo-75/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is onlangs terug en heb ik haar dus een bezoekje gebracht, ik dacht deze keer dan maar een review te plaatsen.

Ik werd met een kus ontvangen in een mooi strak kleedje. Ze is echt mijn type met een lekkere kont en mooie borsten (ik heb niet graag grote borsten).

Ze is wat stil in het begin maar was wat losser gekomen na enkele minuten. Ze doet zeker evenveel en even goed als haar collega Maria 😏

Ik ben al meerdere malen bij haar geweest en ik ga zeker nog teruggaan. Ivm de mindere ervaringen van de andere hierboven kan ik niet meespreken, mijn bezoeken bij haar zijn altijd heel goed verlopen. Misschien had ze een mindere dag, iig voor mij echt een topper
 
Terug
Bovenaan Onderaan