Vorige week Dinsdag ochtend na een tijdje de dam weer eens op gezocht, met het doel bezoek aan Giselle of Rosie. en joepie Giselle zat op haar krukje. meteen naar binnen gestapt want die gordijnen blijven meestal niet lang open. Hartelijke begroeting met kus en knuffel. Ze vroeg wat ik wou, ik begon over die trio die ze voorstelde voor haar vakantie. Daar ging ze enthousiast op in. We hadden al af gesproken dat dan met Rosie te doen en ik voor een uur zou betalen, dat is bij beide damens inclusief cim, tz pzc en beffen is mijn ervaring, dus ik Rosie appen, maar ze reageerde niet, toen gebeld, ze nam op maar was druk en kon niet praten. Ik had dit van te voren moeten af stemmen uiteraard, maar jah. Giselle deed ook een poging en belde, kort gesprek in spaans volgde; ze komt eraan melde ze toen. even later word er geklopt. Tot mijn verbazing staat de buurvrouw van Rosie (g3p2k5) dus Rosie van (g3p2k4) voor de deur. Die vind ik ook wel leuk en ben ik weleens binnen geweest, knappe latina maar niet erg geil in het aanbod vond ik. Laat maar gaan dacht ik. Enfin damens uit de kleren, ik ook en dat is toch wel spannend zo met vier ogen op je. Maar even wasje doen. Toen werd ik op bed gedirigeerd. Rosie bij mij op mijn borst afwisseld kusjes gevend op mijn gezicht en borst daarna haar flinke borsten aanbiedend voor wat orale aandacht. Ondertussen richt Giselle zich op mijn al keiharde piem met pzc kunsten ( klein dildootje mijnheer ?) Ja is goed, en voorzichtig word er een prostaat massage op gebouwd. Tong zoenen ging deze Rosie niet op in helaas, nou dacht ik dan steek ik mijn tong wel ergens anders in, met een subtiel gebaar maakte ik duidelijk wat ik wou, Rosie nam met haar knieen naast mijn gezicht plaats en kon ik haar frisse donkere latina kutje likken, na een tijdje verplaatste haar op de muur steunende handen zich naar mijn hoofd en gegon heen en heer te schuiven, ik nog wat enthousiater likken zij harder kreunen, tussen de pijp geluiden door hoorde ik Giselle "geil he" mompellen. Daarna ging er nog even een condoom om en bereed Giselle met terwijl Rosie nog op mijn gezicht zat. Om wat op adem te komen keek ik wat Giselle aan het doen was, Rosie ging wat aan de kant maar bleef naast me liggen knuffellen terwijl ik klaar kwam door Giselles pijp en trek werk. Ik mocht nog niet op staan van die schatjes (dos diablos, noemde ik ze) en kreeg nog een duo massage, daarna nog even gedouched. En met mijn eerste trio ooit glimlach de straat uit gelopen. Het was een rib uit mijn lijf waar ik even voor gespaard had. Maar geen moment spijt van. ivm beperking formulier meld ik hier dat Rosie denk ik rond de 30 is. bedrag was dus 150 per dame.
Nu zit ik echter met de verwarring van de Rosies in mijn maag. Heten ze beiden toevallig Rosie of is er wat anders aan de hand. Ik ga me er niet druk over maken, zolang de date goed is maakt mij nationaliteit en naam niet zo veel uit.