Afgelopen week heb ik opnieuw de prachtige en intelligente Maria bezocht bij MM. Ik heb haar al een paar keer eerder ontmoet bij MM, en telkens weet ze me weer positief te verrassen. Maria is een schitterende Latina met een atletisch lichaam en een rustige, beheerste uitstraling (en ze spreekt Nederlands). Ze heeft iets kalms en tegelijk iets zinderend sensueels: een combinatie die zeldzaam is

Wat mij telkens bijblijft, is haar natuurlijke schoonheid: haar mooie volle haren, haar zachte huid en haar subtiele, aangename geur. Alles aan haar straalt verzorging, klasse en discretie uit. Tijdens onze afspraak was ze, zoals altijd, volledig in het moment. Ze neemt haar tijd, voelt goed aan wat prettig is en weet rust en passie moeiteloos te combineren.
De date zelf verliep zoals ik van haar gewend ben: eerst rustig opbouwen en elkaars lichamen aanraken, daarna rustige kusjes van Maria bij mijn benen en dan naar mijn harde pik, en dan een rustige BJ (mc), die steviger werd en het fijne is dat ik geen tanden voel bij Maria, terwijl ik toch wel echt een dikke pik heb. Vervolgens seks gehad in 2 posities (mc), waarbij zij haar clit stevig tegen mijn schaamstreek drukt waarbij ik echt merkte dat ze het lekker vond… heerlijk was het....
Maria heeft geen foto's op de website, maar geloof me: ze is mooier dan welke foto ook zou kunnen laten zien. Ze komt intelligent, vriendelijk en professioneel over, en ik merk dat ze discretie belangrijk vindt: iets wat ik enorm waardeer.
Tot slot: ze heeft een fijne, natuurlijke omgang met de gastvrouw van MM, wat de sfeer daar nog prettiger maakt. Maria is een echte topper bij MM , een dame met klasse en warmte (en ik hoop dat ze bij MM blijft, en anders rij ik wel naar RVP made voor haar want dat is ze zeker waard).
Laten we vooral zuinig zijn op haar, en haar discretie respecteren.