Recensie Maria/Mary, Den Haag, Doubletstraat 37 k2 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

corneilleflep

Wandelaar
41
16/08/21
66
3
Ik kom al vele jaren bij Mary (Maria). Hoe langer ik haar ken, hoe meer er mogelijk is. Ze heeft haar sili's laten verwijderen, staat haar goed, ik houd niet van nepperds. Beugelbekkie. Voor of na een lekkere vrijpartij geeft ze een professionele massage. Wat ik als 70+ ook zeer op prijs stel! Vreemd dat er (nog) geen recensies over haar op dit forum staan.
Ze heeft twee zusjes, die ook heel goed zijn, maar die ik de laatste tijd niet gespot heb.
 
Zij was al actief op de Poeldijksestraat en is met recht een oude rot in het vak. Leuke meid en nog steeds behoorlijk strak. Marianne van 5k4 en haar andere zus inderdaad na corona niet meer gezien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
recensie
 
Zus Azul is gewoon aanwezig, al een hele tijd.
Staat aan de overkant van Mary op 26a.
Zus Marianna inderdaad lang niet gezien in de Doub.
Tijdens de lockdown heb ik haar gezien in Antwerpen.
Na de lockdown was ze weer terug in de Doub maar nu dus weer weg.

Off topic: uiteraard heb ik alle drie de zussen meerdere malen genomen. :p
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wandelbroeders!

Vandaag voor het eerst bij deze HIGH END Dvp geweest. Onwaarschijnlijk dat zij zo weinig aandacht hier krijgt, in mijn 25++ jaar wandelaarervaring een van de meest memorabele bezoeken aan een DVP (achter het raam) ooit.

Maria. Zeer lieve lach! Waarbij haar beugeltje te zien is, normaal heb ik het daar niet echt op maar bij haar staat het Super Cute! Niet grof van stuk, lekkere billen en wat kleinere tietjes (ik zag littekens, vermoedelijk borstverkleining gehad)
Haar Engels is matig, maar de belangrijkste woorden begrijpt ze goed.

Ik vraag hoeveel het is, 35 Euro voor pijpen neuken en beffen vroeg ik, antwoord "JA" -op dit moment voor mij niet duidelijk of ze het echt begrepen had-
Ik gaf haar 2x20 euro.

Wassen, en dan begint het spel neigt heel dichtbij GFE te komen (geen tongzoenen, maar wel over jouw lichaam en ze kronkelt zo lekker mee) Dat gezegd, wellicht bij vaker bezoek en/of langer blijven dat er meer is toegestaan.
Zij begon met pijpen (MC) en positioneerde haar zelf zo dat ik overal goed bij kon (met vingers en tong) na een paar minuten pijpen-wat zij HEEl goed doet- vroeg ze, wat wel meer Latinas doen, "OK" Dit is voor mij vaak het punt waarop ik zeg, i wanna fuck you. Vandaag niet, ik vroeg "Deeper?". Zij knikte, de TAFFUS! dat heb ik geweten, Maria houdt er kennelijk niet van een uitdaging te verliezen, die ging helemaal los tot kokhalzen aan toe.

Uiteindelijk geneukt, heerlijk doggy, waarbij zij zo gaat liggen dat je lul samen wordt gedrukt en alles lekker strak is/lijkt.

Samenvattend:
Zeer leuke, en energieke vrouw met een waanzinnig vrolijke uitstraling.
Zeer bedreven en geen klokkijker.
GFE
Voor mij is herhalingsgevaar zeer groot -zeg 100%-

Wandelbroeders, geef haar uw respect en Maria zal dat ombuigen in uw genot!
Behandel dit pareltje goed.

Zij die hebben geneukt groeten U!
Opperman
 
Ze vertelde mij dat ze 31 is wetende dat Latina's er (meestal) wat jonger uitzien, geloofde ik haar wel.

Dat gezegd, zij heeft een betere reden om hierover te liegen dan jij...ik geloof jou zeker. Maar het blijft een heerlijk snoepje en ik blijf verbaasd dat er niet meer recensies over haar zijn.

En qua recensie ; graag gedaan :)
 
Gistermiddag weer bij Maria geweest. Hoewel het op het eind van de middag was, was ze werkelijk in topvorm!
Ze kan gedurende de lockdown niet altijd gebruik maken van haar kamer, omdat ook meisjes van de avondshift hem overdag mogen gebruiken.
 
Het lijkt mij niet dat deze Mary al op de Poeldijksestraat achter het raam zat (die ramen sloten in 2005!)
Het is wel een lekker ding en ik hoop dat iemand kan zeggen op welk nummer ze zit.
 
Het lijkt mij niet dat deze Mary al op de Poeldijksestraat achter het raam zat (die ramen sloten in 2005!)
Het is wel een lekker ding en ik hoop dat iemand kan zeggen op welk nummer ze zit.
Ik kan bevestigen dat deze meid al in de Poeldijkse stond, jarenlang ook.

Toen met de siliconen was altijd wel grappig omdat die niet waterpas waren aangelegd, gelukkig heeft ze die eruit laten halen.
 
Ik heb Mary ook vaak bezocht, haar specialiteit is hop-paardje-hop als jij op je rug ligt en zij on top. Dat Zuidamerikaanse ritme laat zich niet evenaren. Ik kom er weinig omdat ze verder weinig extra's biedt: geen zoenen e.d.
 
Ben bij deze echt jaren lang geweest al van af ik in me twintige jaren zat bij het begin altijd alles met condoom gedaan tot een dag dat ze hem uit der zelf zonder condoom in de warme mondje nam wat zeker een stukje lekkerder voelde daarna rubber er om en in verschillende standjes neuken en sinds toen nooit meer met condoom gepijpt toen kwam de dag dat ze na de heerlijke pijpbeurt zei kom even snel voelen en ik mocht er zonder condoom in even snel voelen zij ze 🤤na even neuken zei Ze doe maar toch condoom om hij wou er eigenlijk niet meer uit maar toch even snel een rubbertje om gedaan daarna weer langs geweest natuurlijk en weer gelijk die pik in der mondje en weer zonder condoom toen wou ze geneukt worden ze wou een condoom omdoen maar ik zei hij heeft er al in gezeten dus maakt het niks meer uit ze twijfelde en ik zei ik geef je wel wat extra en ze ging gelijk liggen en hij mocht er in tussen door smekend aan me vragen om niet in haar klaar te komen en de hele tijd maar zeggen dat ze een vieze hoer is waar ik op zei dus ik ben echt verplicht om in je klaar te komen want je bent maar een vieze hoer toen kwam het eerste straaltje er zomaar uit terwijl ik nog in de kutje zat en trok hem er toch uit om de rest op der buik te spuiten ze had niet door dat de eerste staal in haar had gespoten maar ik weet wel beter 😋daarna nog een tijdje langs geweest en nooit meer een condoom om me pik gezien en steeds heerlijk haar kutje bare gevoeld al een hele tijd niet meer bij haar geweest maar zei was 1 van de vele die ik daar zonder condoom mog neuken alleen jammmer dat ik steeds stiekem de eerste straal er in kon spuiten en de rest over der heen niet zo als de rest waar het nog toen vroeg ik geen eens en kwam gewoon diep in ze klaar dan heb ik geen nee gehoord 😂maar als iemand nog weet of ze er zit hoor ik het graag
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een maand of 5 geleden Maria een heerlijk bezoekje gebracht. Daarna was ze plotseling weg naar haar thuisland om een voor haar minder prettige reden.

Maria is sinds een paar dagen gelukkig weer aanwezig na een afwezigheid van 5 maanden dus en blijft nu voorlopig hier.

Ze staat op 37 k2 en is er in principe 7 dagen per week van 10 uur tot 18 uur.

Zondags wil ze nog wel eens vrij nemen.
Met de kerst werkt ze ook vertelde ze.

Ze is een bezoekje meer dan waard en geeft goede service voor weinig muntjes .

Aanrader : veel voor weinig .....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan