Recensie Maria (Mia), Vilvoorde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

harpomarx

Newbie
7
10/11/21
4
1
Mij toch eens laten vangen aan een latina gastarbeider die hier met een toeristenvisum de boel een beetje komt oplichten. Van de advertentie klopt niets. Noch de prijs, noch de diensten die men aanbiedt. Via sms afspraak gemaakt, eens aangekomen sprak de dame in kwestie enkele woorden Engels. Maar de foto's kloppen helemaal niet: in werkelijkheid gaat het om een klein, mollig Lantinaatje van indiaanse afkomst. Nadat je binnen bent en betaald hebt, is het nog alleen " non comprendo", zelfs al spreek je een woordje of twee Spaans; Ze verwijst je naar een piepklein kamertje met een veldbed. Eens betaald wou ze onmiddellijk er een cd over doen, dat er wat opwinding moest zijn had ze niet door. Na ongeveer 10 seconden pijpen toch cd over gekregen en direct in amazone positie. Waar de dame in kwestie niet op gerekend had is dat mijn potlood zonder opwinding niet klaarkomt. Ook na haar in doggy goed geramd te hebben ( het begon duidelijk tegen haar zin veel te lang te duren) draaide ze haar om en begon mij met alle geweld af te trekken. Haar hand was eerder moe dan mijn lul,zodat ik hem richting haar gezicht kon laten klaarkomen, wat ze duidelijk niet apprecieerde. Mij niet gelaten. heb nog een massage, dwz; twee minuten gewrijf over mijn rug gekregen. Dan was het gedaan; ik hoorde duidelijk haar mec of man achter de deur een signaal geven. Blij dat ik buiten was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan