Recensie Maria, Renkum (vh Leeuwarden) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
3.058
04/07/21
3.635
56
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5987174-maria
Totale kosten (in euro)
200
Dr gaat niets bij Groningen? nou... deze Maria sowieso!

Laat je niet misleiden door de aangeboden services.. dit is gewoon weer een echte Chinees!

op de valreep de 31ste December bezocht en dit was een top3 ervaring dit jaar! Volop tongzoenen... romantic slow GFE sex
En pijpen? Sodeknetters... doet serieus een DT poging en zuigde me leeg zonder handen!
Na massage (stevige en beetje Thai style) begon ze zelf met ronde twee. Zij eerst bovenop.. daarna doggy....

En pluspunt! Geen vage troep in haar doos! Geen glijmiddel nodig.. nothing

Ik zeg top3. Waarom? Gia/Vivian wint het op looks.. Ella (nu leiden) op dr mega grote borsten...

Als je de looks van Gia vind met de tieten van Ella en de inzet van Maria = gelijk trouwen!

klinkt goed. Dame zit nu in Almere. Vraagje: je betaalde 200 voor 60 min. In haar advertentie geeft ze aan 150 te vragen voor een uurtje. Zijn er zaken waar ze extra voor vraagt? In haar advertentie vermeld ze enkel:
Erotische massage
Facesitting
Squirting

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5987174-maria
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb de advertentie van Maria meerder keren genegeerd, vanwege de beperkte opties die er bij vermeld worden. Maar toen ik in een review zag, dat ze meer mogelijkheden heeft besloot ik een bezoekje te wagen. Bij navraag doet ze inderdaad heel wat meer, dan ze in haar advertentie vermeldt.
De erotische massage is wel haar ding. Daar is ze heel goed in en dat vindt ze duidelijk leuk om te doen. ook een aanrader, want het werkt echt. Uiteindelijk komt het echte werk aan de beurt. ook het pijpwerk is heel goed en ze geeft er een erotisch tintje aan. Bij het intieme gedeelte gaat vlot in alle standen en bochten. Kortom, het was een goede ervaring.
Ze is wel minimaal 10-15 jaar ouder dan op haar foto 's, maar nog steeds even slank, met een fors hoogpolig tapijt tussen de benen. Een mooi slank figuur, waarbij billen en borsten voor haar leeftijd maar weinig hangen. Als ze op haar knieën voor je zit heeft ze het figuur van een jonge meid.
De hygiëne is beperkt tot een vochtig doekje.
Zoenen heb ik niet gedaan, omdat ze waarschijnlijk net een oosterse maaltijd achter de kiezen had.

Terug
Bovenaan Onderaan