Recensie Maria (Roe), Aarschotstraat 114 (rechts) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joop.002

Wandelaar
58
12/07/24
87
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Een andere jongedame die ik recent in Brussel heb bezocht. Lang zwart haar, B-cupje, heerlijk slank en lekker kontje. Gewoon een lekker petite meisje.
Staat in het pand direct naast het cafe in het rechter raam. Heb haar een tijdje geobserveerd om te kijken of het wat soeps is. Een prachtige verschijning met best wel wat bijkijks van langsrijdende auto's en mannen lopen veelvuldig in en uit. Bijna iedereen loopt na 10-15 minuutjes ook weer buiten dus blijkbaar komen mannen makkelijk klaar bij haar. Alle reden om eens binnen te lopen dus!

Ze stond in een geil zwart lingeriesetje met hoge doorschijnende kniekousen. Had al een tijdje een stijve van haar en toen ik een gaatje zag tussen haar klandizie heb ik haar meteen aangesproken. Ze spreekt uitstekend Engels en frans en vraagt 50 euro voor 20 minuutjes.

Dit is een van de beter gerenoveerde panden. Op verdieping -1 zijn er twee peeskamertjes. Tegelijk met mij nam de buurvrouw van Maria (raam links) ook een klant mee. Anders dan in sommige panden kon ik vanuit ons kamertje geen neukgeluiden uit het andere peeskamertje horen. Je kan enkel de geluiden van de hal horen.

Maar goed, op de kamer afgerekend waarna Maria de administratie boven afrekent met de 'madame', en ik me in de kamer alleen mag uitkleden zoals gebruikelijk in Brussel. Binnen een paar minuutjes was ze terug. Voor ze binnen komt wind ze een timer op in de hal die je binnen kan horen.

Toen ze binnen kwam stond ik in mijn onderbroek. Ze kwam gelijk op me af om in mijn kruis te graaien en begon aan mijn oor te likken en te kreunen. Heel sensueel. Mijn stijve begon te stijgeren. Ik ging op mijn rug op het afwerkbedje liggen en zij op der knietjes naast mij. Ik deed mijn onderbroek uit en Maria deed het condoom meteen vakkundig om met der mondje en begon mijn stijve te vakkundig te zuigen. Prima pijp beurt en ondertussen geen probleem om haar tietjes te betasten en lekker met een paar vingers in haar vagina te soppen. Voelde lekker nauw aan. Weet niet of ze zonder rubber pijpt, ook niet gevraagd.

Toen vroeg ze of ik seks wil en natuurlijk wil ik haar doen. Ze ging lekker voorover, kwakje glijmiddel op mijn eikelen ik duwde hem in 1x diep in haar vagina. Voelde heerlijk en het uitzicht was heerlijk. Ik kon heerlijk en diep door stoten en een paar tikken op der kleine kontje zeurt te ze ook niet om. Ze laat zich gewoon pompen en kreunt lekker mee. Af en toe voelt ze wel met haar handje of het condoom er nog goed om zit me zak een beetje te kriebelen. Ja sorry hoor dat hou ik niet lang voor dus al snel een flinke zaadlozing in der kut gelost (met condoom). Anders dan sommige hoertjes duwt ze me niet meteen van zich af maar schuift haar kut nog lekker een paar keer heen en weer over m'n lul. Daarna haalt ze het condoom eraf en doet wat schoonmaakwerk.

Tuurlijk, ook dit is afwerkseks maar gewoon een prima hoer in mijn beleving.

Terug
Bovenaan Onderaan